אם בלאט לא יגיע, שיבק עשוי להישאר בעונה הבאה

אריק שיבק
אריק שיבק | עדי אבישי

ראשי מכבי תל אביב עושים מאמצים גדולים להחזיר את המאמן המוערך, אך אם יסרב והקבוצה תזכה באליפות, המאמן הנוכחי עשוי להמשיך בתפקידו

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב הפכה אתמול (חמישי) לקבוצה הראשונה שמבטיחה את העלייה לפיינל פור כשהשלימה סוויפ חלק על בני הרצליה הפצועה עם 68:105 דורסני בהיכל מנורה מבטחים.

 

למירב המחמאות זוכה המאמן אריק שיבק, שקיבל קבוצה מפורקת רק לפני קצת יותר משבועיים והפך אותה למועמדת מובילה לאליפות בעיני רבים. הפורוורד קווינסי מילר אמר: "הגיע מאמן חדש והרבה דברים השתנו. וזה התוצאה. אני מרגיש טוב  ושמח עם הכושר שלי. אני רוצה להישאר פה. אני נהנה בתל אביב ולהיות בארגון הזה. זה החלטה של המועדון".


 

לספורט1 נודע שראשי המועדון מפעילים מאמצים גדולים בניסיון לשכנע את דייויד בלאט לחזור לקבוצה, אך אם הניסיונות ייכשלו והצהובים יזכו באליפות קיים סיכוי לא מבוטל ששיבק יישאר בתפקידו גם בעונה הבאה.

 

שיבק עצמו סיפר בסיום: "עשינו את זה בצורה הכי מרשימה שאפשר. ברגע שהעלנו את האינטנסיביות בהגנה הכל הפך ליותר קל. אנשים פה עזרו לי להיכנס לעניינים הכי מהר שאפשר. חיפשתי את הדברים הכי חשובים לתקן. מצאתי שחקנים מאוד צמאים לקבל, מידע, סדר וחוקים. עשינו גם כמה שינויים מקצועיים וניסיתי שכל אחד ידע את מקומו".




מילר ופניני. שיבק החזיר אותם לחיים (עדי אבישי)
מילר ופניני. שיבק החזיר אותם לחיים (עדי אבישי)


המטרות
: "מכבי לא הייתה שנתיים ברציפות בגמר. אז קודם כל נגיע לגמר ואז אגיד שאנחנו רוצים לזכות באליפות. מכבי זה קבוצה של תארים וממש לא חשוב מה היה. מי שלא יכול לעמוד בלחץ שלא יהיה בעסק הזה. בנינו תוכנית לקראת חצי הגמר כדי שהשחקנים יבואו בכושר וגם רעננים למאני טיים".


השכר: "לא נפגעתי מהדברים של פדרמן. אל תדאגו לגבי התגמול שלי במכבי".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי