הפועל ירושלים: "ג'נטילה יחזור לישראל ביום שלישי"

ג'נטילה
ג'נטילה | אודי ציטיאט

הפורוורד האיטלקי מתוסכל ממצבו ועשוי לעזוב את האדומים, שמיהרו לצנן את האפשרות כי המריא בחשאי מכיוון שהתקשה להתאקלם

(גודל טקסט)

 נכון שהפועל ירושלים חזרה אתמול (שישי) לחיים כשניצחה 75:84 את עירוני נהריה וצימקה את הסדרה ל-2:1, הפסד כידוע היה מסיים עבורה את העונה, אבל מי שבכל זאת עשוי שלא ללבוש יותר את המדים האדומים הוא האיטלקי אלסנדרו ג'נטילה, שהגיע במיוחד לתקופת המאני-טיים.

המשחק הרביעי בין הפועל ירושלים לעירוני נהריה ייערך ביום שני הקרוב בצפון, אך כאמור לעיל לא ישתתף בו הפורוורד האיטלקי שהובא על ידי סימונה פיאניג'אני ומסתבר כי המריא לאיטליה מסיבות אישיות לשלושת הימים הבאים.

במשחק האחרון שנערך בנהריה ג'נטילה אף התעמת עם האוהדים, הוא היה היחיד שענה לקללותיהם בתום ההפסד, ולחבריו, כך הם טוענים, סיפר כי הוא מתוסכל מהמצב. גם במועדון טוענים כי לולא מערכת היחסים הטובה שלו עם המאמן הוא כלל לא היה מגיע, וייתכן כי היה צריך לוותר על צירופו מלכתחילה.

כידוע, ג'נטילה החל את העונה בארמאני מילאנו, אך גם אותה עזב בשלב מוקדם לאחר סכסוך מתוקשר עם בעלי המועדון והאוהדים. הוא עזב לפנאתינייקוס, אלא שגם ביוון הוא לא שרד זמן רב. בניצחון אתמול על נהריה הוא נותר מחוץ לסגל.


במועדון הכחישו את האפשרות שיעזוב ומסרו:
 "אלסנדרו ג'נטילה ממריא לאיטליה מסיבות אישיות וצפוי לחזור לארץ ביום שלישי. השחקן קיבל את האישור לנסיעה לאחר שהבין מהצוות המקצועי כי הוא לא מתוכנן להיות בסגל הקבוצה למשחק בנהריה ביום שני".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי