עודד קטש: צר לי שראשל"צ בחרו לשחק כך, שייהנו מזה

אילת ראשון לציון
אילת ראשון לציון | צילום: מנהלת הליגה

מאמן הפועל אילת היה עצבני בסיום ההדחה של קבוצתו ברבע גמר הפלייאוף. שמוליק ברנר: "לא קל לאמן כאן. אני שם את האגו בצד ומגיע כל הכבוד לשחקנים"

(גודל טקסט)

האלופה מכבי ראשון לציון השלימה הערב (רביעי) 2:3 גדול על הפועל אילת שסיימה שניה את העונה הסדירה. 77:82 הבטיח לכתומים מעיר היין מקום בפיינל-פור שם היא תפגוש בחצי הגמר את הפועל ירושלים או עירוני נהריה.


המאמן המפסיד, עודד קטש הגיב בעצבנות לא אופיינית: "מה שהכריע את המשחק הזה זה מה שהכריע את הסדרה הגדולה. התכנית שלהם הייתה די ברורה ולצערי הם הצליחו. הם סימנו את השחקנים שלנו וגררו לסגנון שלהם. רפי נפצע ולא היו לנו יותר מידי אופציות התקפיות, אבל זו גם דרך לנצח. הם בחרו בדרך הזו וניצחו, שייהנו מזה".



"זה נגמר", המשיך, "אין לי מה לפרט ואין לי מה להגיד. לצערי, התכנית שלהם הצליחה. כמעט עשינו את זה נגד כל הסיכויים. זה מסתכל במיוחד לנוכח איך שהסדרה התפתחה עם כל הפציעות שלנו. לא נעים להפסיד ובטח לא בסיטואציה הזו, אחרי עונה כזו מרגשת. הראש למעלה, מרגישים המון גאווה".


על הפציעה של מנקו: "קבוצות הרבה מאוד דברים במהלך עונה. לפעמים צריך טיפה מזל שלא יקרו דברים כאלה, אבל זה חלק מהספורט. החסרון הורגש אבל כמעט עשינו את זה בלעדיו, רק שיהיה בריא".


ניצחון גדול של האלופה
ניצחון גדול של האלופה (לירון מולדובן, מנהלת הליגה)


העונה: "קצת קשה עכשיו לעשות סיכומים, אבל אנחנו גאים על מה שעשינו. אף אחד לא נתן לנו סיכוי ופתאום מצאנו את עצמנו פייבוריטים. ידענו איפה התחלנו וכמה זה היה קשה ואנחנו מאוד גאים על הדרך".


עתידו: "אני לא יודע אם אני אמשיך פה, תן לי לחשוב. לפני כמה דקות רק סיימתי את העונה ולא תכננתי שזה יקרה".


המאמן המנצח שמוליק ברנר אמר: "לא קל לאמן כאן. כל הכבוד לאילת על העונה שלהם. עברנו עונה קשה. היתה לנו קבוצה שבורה פיזית ומנטלית אבל אמרתי לשחקנים לפני חודשיים שרק ביחד זה יצליח. מגיע כל הכבוד גם לעוזרים שלי שלא יכולתי לעשות את זה בלעדיהם".


תחושה כמאמן ראשי: "אני פחות עסוק בעצמי. הקבוצה חשובה, שם את האגו בצד. זה לא פשוט אבל זה קורה מול העיניים".


פיינל-פור: "קודם כל צריך לשמוח, אבל אני מבטיח לקהל המדהים שיהיה אותו מאמץ כמו באליפות".


הנרי. התחמם אבל לא עזר
הנרי. התחמם אבל לא עזר (לירון מולדובן, מנהלת הליגה)


הגארד עודד ברנדווין ציין: "היה כאן לב גדול של כולם. כל הסדרה היתה מלחמה, התאכזבנו להפסיד בבית ובאנו לפה כדי לתת הכל".


סוד ההצלחה
: "כולם ביחד. כמו אחים. אף אחד לא ספר אותנו ואני גאה ומאושר אבל נחגוג ונלך לפיינל-פור".


היכולת שלו בסדרה
: "התפקיד שלי זה להיות מפוקס ולהיות הכי טוב. אני סומך על עצמי, לוקח אחריות ולא מפחד. מרגיש שעשיתי את זה וההרגשה נהדרת".


פיינל-פור
: "באים למשחק אחד וניתן הכל ויהיה טוב".


אלישי כדיר הוסיף: "התחושות לאחר העלייה לפיינל פור הן שהיה קשה. יותר מלחיץ להיות על הספסל מאשר לשחק. אני שמח, אתה לא מבין, אחרי עונה כזו. זו אחת העונות הקשות שהיו לי. אני שמח ואני חושב שאנחנו יכולים לעשות משהו גדול".


על כך שיצא בחמש עבירות: "חשבתי לעצמי איך אני מעביר את הדקות שנותרו כי זה מאוד קשה. החבר'ה התעלו. דיברנו על זה השבוע ומאוד כעסנו על המשחקים שפספסנו. החבר'ה שהיו על המגרשים הם חבורה של לוחמים. היתרון של ראשון זה שאם אנחנו משחקים ביחד אז יש כל כך הרבה כלים. אני באמת שמח. ברגע שבאים עם שיטת משחק טובה זה באמת הולך וככה מנצחים פלייאוף".


על שמוליק ברנר: "זה לא פשוט. מאמן צעיר, כביכול בלי ניסיון, אני חושב שמאוד עזרנו לו. הכי חשוב זה לתת את הכבוד שמגיע למאמן. אני שמח בשבילו ובשביל הקבוצה. אפשר לציין את דרור שעושה עבודה מדהימה בתור עוזר מאמן. אתה לא מבין איזו הקלה אני מרגיש. שמח להמשיך את המסורת של הפיינל פורים. עכשיו אני רוצה להמשיך ולהתקדם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי