גאודלוק: מוכן לקבל פחות כסף כדי להישאר במכבי ת"א

גאודלוק
גאודלוק | עדי אבישי

הגארד התראיין באתר האוהדים "שער 7" וסיפר על התוכניות לעתיד וההכנות לפיינל פור: "מחכים שייסגר מאמן", "אם נמשיך במה שעשינו נגד הרצליה, נהיה בסדר"

(גודל טקסט)
רגע לפני חצי גמר הפיינל פור מול מכבי חיפה, כוכב מכבי תל אביב אנדרו גאודלוק מצא את הזמן לסכם את העונה ולהתייחס לעתידו בעונה הבאה בראיון לאתר האוהדים "שער 7".

 

העתיד: "אני לא יודע. זה תלוי לגמרי בהנהלה ובהחלטות שלה, ואני מחכה שהם יפנו אליי. אני יודע שהם מחכים שייסגר מאמן לעונה הבאה לפני שהם מתחילים לנהל משא ומתן עם שחקנים. אני אשמח להיות כאן. אני יודע שכנראה אצטרך לנהל משא ומתן מחדש ולקבל פחות כסף, ואני מוכן לעשות את זה. עכשיו אני מחכה להם".


 

היכולת: "אנחנו צריכים להמשיך לעשות את מה שעשינו במשחקים האחרונים. להניע את הכדור, שכולם יהיו באותו ראש וישמחו לשחק אחד עם השני וכל אחד יתרום את חלקו לניצחון. כל עוד נמשיך לעשות את מה שעשינו נגד הרצליה אנחנו נהיה בסדר".

 

הקהל: "אנחנו צריכים את הקהל, הם כמו השחקן השישי שלנו עם המגרש. כשהקהל נמצא מאחורינו, מעודד ודוחף אותנו זה מרתיע קבוצות אחרות. אני מכיר את זה מהזמנים ששיחקתי נגד מכבי עם קבוצות אחרות. ידענו שהולכת להיות אווירה עוינת, וזה תמיד מלחיץ. אנחנו באמת מעריכים את כל מה שהם עושים בשבילנו. הם נותנים לנו דחיפה כשאנחנו על המגרש, ואני מאוד מקווה שהם ימשיכו להיות שם בשבילנו גם בפיינל פור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי