אנדולו נאבקת עם מכבי תל אביב על ארון ג'קסון

ארון ג'קסון
ארון ג'קסון | AFP

באירופה מדווחים שהגארד, שזכה עם צסק"א בחמש אליפויות וגביע יורוליג, הודיע שיעזוב את אלופת רוסיה. הצהובים והטורקים מוכנים לעשות הכל כדי להנחית את השחקן

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב עדיין מנסה להתאושש מההפסד למכבי חיפה בחצי גמר הפיינל פור, אך מאחורי הקלעים ראשי המועדון כבר עובדים קשה כדי להחזיר את הקבוצה לטופ האירופי. דייויד בלאט, שסיכם במועדון, צפוי לחתום סופית על החוזה בימים הקרובים.


אחד משחקני הרכש הראשונים שהמאמן ישן/חדש של מכבי תל אביב מעוניין לצרף הוא הגארד האמריקאי של צסק"א מוסקבה. השחקן, שזכה באליפות החמישית ברציפות עם המועדון הרוסי רק לפני יומיים, הודיע דרך חשבון האינסטגרם שלו שיעזוב את הקבוצה מתוך רצון לחדש את "הרעב" למשחק.



מי שעשויה להפריע לבלאט להנחית רכש ראשון משמעותי היא אנדולו אפס הטורקית. הקבוצה רוצה לחזור לימי הזוהר, ומוכנה לעשות הכל כדי לצרף את ג'קסון לשורותיה. במכבי תל אביב מאמינים שהגארד בן ה-31 יכול להוציא את הקבוצה מהמשבר של העונות האחרונות, ולהחזיר את הכבוד האבוד של הצהובים. באירופה מדווחים שישנן מספר קבוצות נוספות המעוניינות בשחקן.


 

Words are not enough, for me to express how grateful I am for being able to play five years in a club which I am parting ways with.. i am truly thankful for the opportunity Vatutin and Natasha has giving me to allow myself to provide for my family and help bring Cska a championship. As I write this, I find myself fighting tears from falling. I can only think of one reason for my emotional state, and it's the love and bonding that has developed with people during my duration here. ( entire cska management, coaches, medical staff, fans, supporters, friends and of course my teammates!) these people will be part of me forever, and I don't want anyone to think I've taken it for granted… SM❤️… WITH THAT BEING SAID! I HAVENT HAD NEARLY ENOUGH…. #staydown ✌

A post shared by Aaron Lee Jackson (@aaronfingj) on


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי