טפירו סירב להמשיך, רמי הדר המועמד המוביל להחליפו

מאיר טפירו
מאיר טפירו | אודי ציטיאט

מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה דחה את ההצעה להישאר בשכר מקוצץ ואקס מכבי והפועל תל אביב עשוי להתמנות במקומו. היו"ר מאיר קיקוז: "מאחל לו בהצלחה"

קבוצות: מכבי אשדוד
(גודל טקסט)

 במכבי אשדוד/באר טוביה חיכו עד יום חמישי לתשובתו של מאיר טפירו, מאמן הקבוצה בעונה האחרונה שזכה להצעה חדשה כדי להמשיך במועדון. לאחר מכן האריכו את מועד קבלת התשובה עד ליום ראשון – והיום התקבלה התשובה השלילית מטפירו.

למעשה טפירו לא קיבל את ההצעה לפיה יקוצצו לו כ-30 אחוזים משכרו, כאשר את השלמת השכר (ואפילו מעט יותר) יקבל מהפועל באר טוביה, המשחקת בליגה א' ובשורותיה אמור היה לשחק. מצד שני ההנהלה לא קיבלה את הצעת טפירו להביא ספונסר משלו, חברת האוטובוסים "אפיקים", שתממן את שכרו היו"ר מאיר קיקוז התייחס בקצרה ואמר: "מאחל לטפירו בהצלחה"

באשדוד רצו לראות את טפירו ממשיך, אולם לאחר שקיבלו את הודעה זימנו ישיבת הנהלה שתיערך הערב ובה יקבלו החלטות באשר למועמדים האפשריים לאימון הקבוצה. כמו שזה נראה בשלב זה, הראשון איתו ייפגשו על מנת לנסות לסכם הוא רמי הדר, שאימן בעונה שעברה במכבי ת"א ובהפועל ת"א. אם יהיו הבנות הוא יוכרז בקרוב כמאמן.

אם דברים לא יילכו כמתוכנן עם הדר, בקבוצה ייפגשו גם עם שרון דרוקר ווכן עלה שמו של גיא גודס, אבל ההערכה היא כי האחרון יחכה להצעת מכבי ת"א. הבאים בתור יהיו שרון אברהמי, עופר ברקוביץ' ורועי חגאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי