טיילר האניקאט מועמד למכבי תל אביב, רייס שוחרר מברצלונה

טיילר האניקאט
טיילר האניקט | אתר היורוליג

הפורוורד (26, 2.03), שעשוי לעזוב את אפס אנדולו, נמצא על הכוונת של הצהובים. ברצלונה הודיעה לסוכנו של הגארד האמריקאי לחפש לו קבוצה לעונה הבאה

(גודל טקסט)

לאחר שסגרה עם נבן ספאחיה כמאמן הקבוצה, מכבי תל אביב מעלה הילוך בהכנותיה לעונה הבאה לאחר שסימנה את טיילר האניקאט כמועמד לקבוצה. אקס עירוני נס ציונה העביר את העונה האחרונה באפס אנדולו ולמועדון הטורקי קיימת אופציה עליו לעונה נוספת, אך מעמדו לא ברור כרגע ולא מן הנמנע כי הוא יעזוב בקרוב.

האניקאט (26, 2.03) זכור לאוהדי הכדורסל בארץ מתקופתו בעירוני נס ציונה, אליה הגיעה לאחר קריירה קצרה בסקרמנטו קינגס מה-NBA ובליגת הפיתוח. לפורוורד האתלטי היה חלק חשוב בהצלחה של העולה הטריה לליגת העל עם ממוצעים מצוינים בכל הפרמטרים כולל 15.3 נקודות, 9.3 ריבאונדים, 3.8 אסיסטים, 2.1 חטיפות ו-1.3 חסימות למשחק.

לאחר ההצלחה בליגה, האניקאט עבר לחימקי מוסקבה יחד עם טייריס רייס והשניים זכו ביורוקאפ בזמן שהפורוורד תרם 7.9 נקודות לצד 5.7 ריבאונדים. עונה לאחר מכן הופיעה חימקי ביורוליג והאניקאט רשם צניחה במספרים. בקיץ שעבר הוא הצטרף כאמור לאפס אנאדולו בחוזה לשנה פלוס אופציה ולמרות שעלה מהספסל הוא ביסס את עצמו כשחקן מרכזי בקבוצה עם 9.2 נקודות, 7.3 ריבאונדים ושני אסיסטים ביורוליג. משחק השיא שלו היה נגד הצהובים בהיכל מנורה מבטחים עם 21 נקודות, 8 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-31 נקודות מדד.

במקביל, לאחר החתמתו של תומא הארטל הודיעה ברצלונה לסוכנו של טייריס רייס שהיא לא בונה על הגארד לעונה הבאה וביקשה ממנו לחפש לו קבוצה. מכבי תל אביב שחיכתה להתפתחויות בגזרתו של האמריקאי, תפתח במשא ומתן מזורז איתו במטרה להחזירו לקבוצה לקדנציה שנייה בעונה הבאה.

טייריס רייס. עשוי לעזוב את ברצלונה (ברצלונה, האתר הרשמי)
רייס. יחזור ללבוש צהוב? (ברצלונה, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי