גודס סיכם, אוהדי מכבי ת"א פתחו בעצומה להשארת גאודלוק

גודס. ליאור אליהו הוא שובר שיווין בליגה
גודס. ליאור אליהו הוא שובר שיווין בליגה | צילום: דני מרון

המאמן ישוב להיכל ויעבוד לצדו של ספאחיה איתו עבד ב-2006/7, גם בורשטיין צפוי לסגור. מאות אוהדים חתמו בניסיון להשאיר את הגארד גם בעונה הקרובה

(גודל טקסט)

גיא גודס סיכם במכבי תל אביב ויחזור להיכל כעוזרו של נבן ספאחיה. המהלך התאפשר לאחר פריצת דרך שנרשמה בסוף השבוע, וזאת לאחר שגודס דחה את ההצעה הראשונה של הצהובים שהיתה נמוכה לטעמו. בסוף השבוע המשיכו הצדדים במשא ומתן והבוקר (ראשון) סוכמו כל התנאים. במכבי ממשיכים במגעים גם על טל בורשטיין, שצפוי לסכם בקרוב כעוזר נוסף ולהצטרף לצוות האימון.


גודס חוזר למכבי תל אביב לקדנציה שלישית לאחר ששימש כעוזר מאמן ומאמן במכבי ת"א בשתי קדנציות שונות. לאחר שהחל בשנת 2004 את קריירת האימון שלו במכבי ראשון לציון, הגיע גודס למכבי שנתיים לאחר מכן כששימש עוזרו של נבן ספאחיה. לאחר שנתיים במועדון כעוזר, עבר גודס למשרת המאמן הראשי בהפועל ירושלים אך לא הותיר חותם משמעותי ועזב בתום החוזה. 

 



בעונת 2010/2011 חזר גודס לקדנציה שנייה כעוזר מאמן הצהובים תחת דייויד בלאט במשך ארבע עונות, כשבאחרונה שבהן השלימו השניים עונה חלומית עם זכיה בכל התארים. לאחר שבלאט עזב ל-NBA, גודס קודם לתפקיד המאמן הראשי, אך פוטר בעונת בתחילת 2015/2016 בעקבות יכולת רעה של קבוצתו שהובילה בהמשך להדחת הצהובים מהיורוליג.



גיא גודס, חוזר להיכל (עדי אבישי)

 
בעניין אחר, בצל הפרסומים על עזיבתו המתקרבת של אנדרו גאודלוק, פתחו אוהדי הקבוצה בעצומה להשאיר את הגארד במדים הצהובים גם בעונה הבאה. מאות אוהדים כבר חתמו בתוך שעות ספורות.


גאודלוק מול וורקמן. האוהדים רוצים שימשיך (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי