רשמית: ג'ייק כהן חתם לשנתיים במכבי תל אביב, גיא גודס מונה לעוזרו של נבן ספאחיה

גיא גודס
גיא גודס | אתר רשמי

המאמן שב לקדנציה שלישית כעוזר במועדון, בעוד שהמתאזרח (26, 2.10) חזר לצהובים אחרי שנתיים במטרה להרחיב את מצבת הישראלים. בנוסף הגארד האמריקאי לוג'סקי בן ה-31 עשוי להצטרף

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה לעבוד, והודיעה רשמית על חזרתו לעונה אחת של גיא גודס לעמדת עוזר מאמן הקבוצה. זו תהיה קדנציה שלישית לגודס בתפקיד, כשנוסף על כך שימש גם מאמן ראשי לעונה וחצי. "גיא הוא מכביסט אמיתי, איש מקצוע מעולה שיידע לעבוד בהרמוניה מלאה עם המאמן הראשי ונחשב לאחד האנשים הוותיקים והטובים במערכת עם ניסיון אדיר של 16 עונות במכבי – כשחקן, כעוזר מאמן וכמאמן ראשי", כתבו הצהובים באתר הרשמי שלהם.

בנוסף שוקדת מכבי גם על חיזוק הסגל הישראלי שלה. לאחר שהחתימו את ג'ון דיברתולומיאו ואלכס טיוס וכשהם במגעים עם כארם משעור, הצהובים הודיעו הבוקר (שלישי) על צירופו של ג'ייק כהן, ששיחק כבר פעמיים בקבוצה וכעת חוזר לקדנציה שלישית.

כהן (26, 2.10) הגיע לישראל בקיץ 2013 לאחר שחתם במכבי ת"א לארבע שנים, אך כבר בעונתו הראשונה לא קיבל הזדמנות ממשית ועבר במהלכה למכבי ראשון לציון. עונה לאחר מכן הוא חזר לקבוצה והפך לשחקן רוטציה בליגה, בה תרם 7.4 נקודות (כולל 39 אחוזים מחוץ לקשת) ו-4.3 ריבאונדים, אך שוחרר בסיום העונה. כעת הוא חוזר לצהוב פעם נוספת בחוזה לשנתיים.

לאחר שעזב ב-2015 הייתה זו הפועל ירושלים שהחתימה אותו על חוזה ארוך טווח, אך הפורוורד מעולם לא לבש את המדים האדומים. בעונה הראשונה בחוזה הוא הושאל לאריס סלוניקי ובסיומה שוחרר מהמועדון מהבירה. אשתקד שיחק כהן במכבי אשדוד ורשם את עונתו הטובה ביותר עד כה עם 13.2 נקודות לצד 7.7 ריבאונדים ויותר משני אסיסטים בממוצע למשחק.

ג'ייק כהן. תהיה קדנציה מוצלחת יותר?
ג'ייק כהן. תהיה קדנציה מוצלחת יותר? (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

ביוון דווח כי הגארד מאט לוג'סקי בן ה-31 נמצא במגעים עם הצהובים. השחקן שיחק בארבע השנים האחרונות באולימפיאקוס ולפני כן שיחק ארבע עונות באוסטנדה הבלגית שם זכה פעמיים בתואר MVP של הליגה הבלגית. אשתקד רשם ממוצעים של 9.9 נקודות במדי הקבוצה מפיראוס. בדיווח אגב נכתב כי גם אנדולו אפס במגעים עם הגארד המנוסה.


פדרמן ומזרחי בכנס היורוליג בצרפת (האתר הרשמי של היורוליג)

בתוך כך, שמעון מזרחי ודייויד פדרמן נכחו בכנס של היורוליג בצרפת יחד עם עוד בעלי מועדונים במפעל. בכנס דנו נציגי הקבוצות במספר נושאים שעיקרם בניית התוכנית האסטרטגית של היורוליג לחמש השנים הקרובות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי