דיברתולומיאו: לא בכל יום מקבלים הזדמנות לשחק בקבוצה כזאת

ג'ון דיברתולומיאו
ג'ון דיברתולומיאו | צילום: אודי ציטיאט

הרכש החדש של מכבי תל אביב התראיין ל"ספורט רבי" ודיבר על המטרות לעונה הקרובה, מכבי חיפה ומה שמצפה לו בקבוצתו החדשה

(גודל טקסט)

הרכש החדש של מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומיאו התראיין ל"ספורט רבי" ודיבר על המטרות לעונה הקרובה, העזיבה את מכבי חיפה ומה שמצפה לו במועדון הצהוב.


ההחלטה לחתום במכבי תל אביב:
"זה הרגיש כמו הזדמנות גדולה. חיפה סיימה את העונה מצויין ועשתה היסטוריה ולמרות שהיינו רק קרובים למטרה ולא השגנו אותה, אני והקבוצה קיבלנו המון התייחסות. זה הרגיש כאילו ההצלחה של הקבוצה נתנה לי הזדמנות שלא מקבלים בכל יום, לשחק באחת הליגות הטובות בעולם וזה לא משהו שהייתי יכול לוותר עליו".


העזיבה את מכבי חיפה: "זאת החלטה קשה לעזוב את חיפה, אהבתי להיות שם. לא רק את העיר, אלא גם האנשים ובעיקר המועדון. הרגשתי קרוב לכל מי שעבד שם: ההנהלה, המאמנים, הצוות המקצועי וכמובן שהשחקנים. לעבור לקבוצה חדשה במדינה חדשה זה לא תמיד קל. הייתי בר מזל להגיע לחיפה בשנה הראשונה שלי. הם קיבלו אותי והיו סבלניים איתי וזה גרם לי להרגיש בנוח ותרם מאוד להתפתחות שלי. לא אשכח את זה לעולם".


המטרות בעונה הבאה:
"היעדים שלי בעונה הבאה הם לעשות כל מה שצריך כדי לעזור לקבוצה להצליח. אני יודע שיהיו דברים שאני לא רגיל אליהם, ואני רוצה להסתגל לזה כמה שיותר מהר".


מאמין בעבודה קשה. דיברתולומיאו (עודד קרני, מנהלת הליגה)

האחריות להחזיר את מכבי תל אביב לטופ: "אני חושב שאני צריך לדבוק במה שאני יודע ולעשות את מה שמבקשים ממני בדרך הכי טובה שאני יכול. אני יודע שיהיו אתגרים, אבל זאת הסיבה שאנחנו משחקים וזה מה שהופך את זה למהנה".

המעבר לקבוצה עם היסטוריה מפוארת: "לא בכל יום יש לך הזדמנות כזאת, ואני מרגיש בר מזל לצבור ניסיון כזה. יש כמה דברים שאני לא רגיל אליהם כמו היחס והסיקור התקשורתי שמגיעים כשמשחקים בקבוצת יורוליג".

מסר לאוהדים: "המסר שלי לאוהדים הוא שני ציטוטים שאני שומע לעיתים קרובות: אמא שלי תמיד אמרה לי שאם אעבוד קשה אגיע להישגים, וסבא שלי (שבמקרה אבא שלה) תמיד אמר 'ככל שעבדתי יותר קשה, היה לי יותר מזל'. אלה שתי התכונות הכי חשובות אצל אנשים מבחינתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי