דנזל ליוינגסטון חתם בנהריה, שמנהלת מו"מ עם נעימי

דנזל ליווינגסטון
דנזל ליווינגסטון | aaaaaa

הגארד האמריקאי (24, 1.93) שכיכב בעונה החולפת בהפועל כבר סבא מהלאומית יחזק את הקבוצה של אריק אלפסי בעונה הבאה. גם יובל נעימי צפוי להצטרף

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)
עירוני נהריה מתחילה לעבוד על העונה הבאה. היום (חמישי) הודיעה הקבוצה על החתמתו של הגארד דנזל ליווינגסטון (24, 1.93) ששיחק בעונה שעברה בהפועל כפר סבא מהליגה הלאומית.


במדי הירוקים מהשרון העמיד האמריקאי ממוצעים של 21.1 נקודות, 10.7 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים והיה גם חלק גדול בהצלחה של הקבוצה מהשרון שהעפילה לחצי גמר הליגה הלאומית ונחשבה לאחת מהפתעות העונה.




במקביל, הסגולים מנהלים משא ומתן עם יובל נעימי שצפוי לחתום בקרוב בקבוצה לאחר פגישה מקצועית שערך עם ראשיה. נעימי (31, 1.88) שיחק אשתקד בסקאפטי מהליגה השנייה באיטליה, במדיה תרם 15.7 נקודות לצד שבעה וחצי אסיסטים. קבוצתו האחרונה בישראל הייתה עירוני נס ציונה עימה ירד ליגה בסיום עונת 2015-16. לפני כן הוא עבר גם בהפועל ירושלים, מכבי תל אביב וטריומף ליוברצי.


נהריה, שהודיעה רק לפני שבועיים על החתמתו של אריק אלפסי לעונה נוספת, צפויה לעבור מהפכה בקיץ כששני השחקנים היחידים שצפויים להישאר הם איגור נסטנקו ויהונתן שולדבראנד, שמבוקש בקבוצות נוספות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי