פרסום ראשון: טיילור רוצ'סטי מועמד להפועל ירושלים

טיילור רוצ'סטי
טיילור רוצ'סטי | טוויטר

הגארד המתאזרח (31, 1.85), ששיחק בעבר במכבי ת"א והעביר את העונה האחרונה בקובאן, מועמד לחיזוק האלופה. הבעיה: מחירו הגבוה ורצונו לשחק ביורוליג מקטינים את סיכויי הגעתו

(גודל טקסט)

אחרי שמכבי תל אביב התחמשה בשלושה ישראלים וגברה על הפועל ירושלים בקרב על ג'ון דיברתולומיאו, נראה שהיריבה מהבירה עשויה לבצע החתמה מרשימה משלה בסגל המקומי כשלספורט1 נודע לראשונה כי טיילור רוצ'סטי מועמד להפועל ירושלים.

כאמור, האדומים מהבירה מעוניינים לחזק את השלד הישראלי של הקבוצה ואחת האפשרויות שעלתה היא שמו של הגארד המתאזרח ששיחק בעבר במכבי ת"א ושיתף פעולה עם המאמן החדש פוטיס קציקאריס בקובאן בעונה שעברה. נכון לכתיבת שורות אלה לא נעשתה פניה לשחקן שנפרד רק אתמול מהקבוצה הרוסית, ובכל מקרה סיכוייו להגיע לירושלים נמוכים לאור דרישותיו הכספיות הגבוהות ורצונו להשתתף ביורוליג כך שהאלופה עשויה ללכת בסופו של דבר על ישראלי פחות בכיר.

רוצ'סטי (31, 1.85), בוגר מכללת וושינגטון-סטייט, עבר בתחנות רבות באירופה (גוטינגן, גלאטסראיי, לה מאן, קאחה לבוראל) אך את הפריצה לתודעה האירופית רשם בניז'ני נובגרוד, בה רשם את יכולתו הטובה בקריירה. בינואר 2014 הצטרף לקבוצה הרוסית והוביל אותה לחצי-גמר היורוקאפ ולגמר ליגת ה-VTB ועונה לאחר מכן הוא הוביל אותה בעונת הבכורה שלה ביורוליג לטופ 16 וסיים כמלך הסלים של המפעל עם ממוצע של 18.9 נק' באחוזים נהדרים (52 אחוז ל-2 נקודות, 50 אחוז ל-3 נקודות ו-92.5 אחוז מהעונשין) ו-5.7 אסיסטים למשחק.

לפני שנתיים חתם רוצ'סטי לשתי עונות במכבי ת"א ובתחילת העונה נרשם כישראלי בליגה לאחר שהתגלו אצלו שורשים יהודיים, בצעד שעורר את זעמם של אנשי כדורסל רבים בארץ. אלא שהרכז היה חלק מאחת העונות הקשות בהיסטוריה של הצהובים שכללה הדחה מהיורוליג ומהיורוקאפ, והוא שילם את מחיר הכישלון כשהצהובים הודיעו לו שלא יישאר לעונה נוספת. בקיץ האחרון הוא חתם בקובאן של קציקאריס שספגה כמחצית מחוזהו ורשם 12.5 נק' ו-3.9 אס' ב-VTB, לצד 11.4 נק' ו-3.2 אס' ביורוקאפ. מול ירושלים הוא בלט לטובה עם 18 נקודות ב-9 מ-12 מהשדה. 

פוטיס קציקאריס. מכיר את רוצ'סטי (טוויטר)
פוטיס קציקאריס. מכיר את רוצ'סטי (טוויטר)

הצטרפו לדף הפייסבוק של רוני כהן – ווינר שוט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי