סוכנו של רול: "חתם לשנתיים במכבי ת"א". מו"מ מתקדם עם האניקט

האניקאט
האניקאט | AFP

דמיטרופולוס אישר שגארד בשיקטאש מצטרף לצהובים. כפי שפורסם בספורט1, אקס נס ציונה ששוחרר מאנדולו אפס מתקרב לשיתוף פעולה נוסף עם טייריס רייס. המתאזרח ג'ו אלכסנדר יעזוב את ההיכל, גם גאודלוק נפרד

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב החלה במשא ומתן עם טיילר האניקאט. כפי שפורסם בספורט1, הצהובים סימנו את הפורוורד האתלטי כמועמד מוביל לעונה הבאה ובקבוצה מקווים לצרפו לסגל המתגבש של נבן ספאחיה. במידה והמשא ומתן יבשיל לכדי חתימה, מי שצפוי לחזור לשתף איתו פעולה הוא טייריס רייס. השניים שיחקו יחד בחימקי מוסקבה וכעת הרכז קרוב לקדנציה שניה בצהוב לאחר שהוא סיכם את רוב תנאיו בקבוצה.


האניקאט (26, 2.03) זכור לאוהדי הכדורסל בארץ מתקופתו בעירוני נס ציונה, אליה הגיעה לאחר קריירה קצרה בסקרמנטו קינגס מה-NBA ובליגת הפיתוח. לפורוורד האתלטי היה חלק חשוב בהצלחה של העולה הטריה לליגת העל עם ממוצעים מצוינים בכל הפרמטרים כולל 15.3 נקודות, 9.3 ריבאונדים, 3.8 אסיסטים, 2.1 חטיפות ו-1.3 חסימות למשחק.




לאחר ההצלחה בליגה, עבר האניקאט לחימקי מוסקבה יחד עם טייריס רייס והשניים זכו ביורוקאפ בזמן שהפורוורד תרם 7.9 נקודות לצד 5.7 ריבאונדים. עונה לאחר מכן הופיעה חימקי ביורוליג והאניקאט רשם צניחה במספרים. בקיץ שעבר הוא הצטרף כאמור לאפס אנאדולו בחוזה לשנה פלוס אופציה ולמרות שעלה מהספסל הוא ביסס את עצמו כשחקן מרכזי בקבוצה עם 9.2 נקודות, 7.3 ריבאונדים ושני אסיסטים ביורוליג. משחק השיא שלו היה נגד הצהובים בהיכל מנורה מבטחים עם 21 נקודות, 8 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-31 נקודות מדד.



האניקאט, מתקרב להיכל (AFP)


שחקן נוסף שחתם במכבי תל אביב וסוכנו אישר באמצעות הטוויטר את הצטרפותו למועדון הוא מייקל רול, גארד אמריקאי-טוניסאי בן 30 (1.97 מטרים) שמימש את סעיף היציאה בחוזהו ועזב את בשיקטאש. במכבי תל אביב מסרבים לאשר את הפרסום, אולם הוא צפוי להיות מוצג רשמית עוד השבוע.


רול הוא בוגר מכללת UCLA, ששיחק בשנים האחרונות בין השאר בסראוגה, טורק טלקום, באסקוניה ובשנה שעברה בטורקיה. לפי סוכנו כאמור הוא מצטרף לצהובים בחוזה לשנתיים, ויהיה רכש נוסף של נבן ספאחיה אחרי ג'ון דיברתולומיאו, אלכס טיוס וג'ייק כהן. כפי שפרסמנו לראשונה, כארם משעור מבני הרצליה צפוי להצטרף ועל סף סיכום נמצא גם האקס טייריס רייס. רול הוא גם שחקן נבחרת טוניסיה ואף היה שותף לזכייתה בארד באליפות אפריקה 2015. 


That being said, its official that Mike Roll will be playing in @EuroLeague next two seasons with Maccabi Tel Aviv. Congrats @Mreezy20

— GeorgiosDimitropulos (@DimitropulosOCT) July 2, 2017


מנגד, מי שיעזוב את הצהובים הוא ג'ו אלכסנדר שרשם עונה חלשה ולא הותיר חותם משמעותי. מכבי כבר החתימה בעמדות הפנים את אלכס טיוס וג'ייק כהן, כשגם כארם משעור שנמצא על סף חתימה יכול לשחק בעמדה ארבע, ובכך סימנה לאלכסנדר את הדרך החוצה. בקיץ האחרון חתם הפורוורד על חוזה לשנה פלוס אופציה לעונה נוספת (בסך 300 אלף דולר לעונה) והצהובים החליטו שלא לממש אותה ולשחררו בימים הקרובים. ממוצעיו של המתאזרח בעונה החולפת עמדו על 7 נקודות ו-4.1 ריבאונדים בליגה לצד 3.8 נקודות ו-1.5 ריבאונדים ביורוליג.


גם אנדרו גאודלוק לא אמור להמשיך במועדון וככל הנראה יוחלף על ידי טייריס רייס. הערב השיב הקלע לאוהד בטוויטר "אני לא חושב שאתם וההנהלה משדרים על אותו גל", כאשר זכה להודעות תמיכה ותקווה שהוא יישאר במדים הצהובים. גאודולוק סיים את העונה כטופ סקורר של הצהובים עם 17.3 נקודות באירופה (כולל 46 אחוזים לשלוש) ו-2.9 אסיסטים ביורוליג לצד 15.2 נקודות (53 אחוזים מחוץ לקשת) ו-3.1 אסיסטים בליגה, אך הוחלט שלא להשאירו והוא יפוצה בכ-200 אלף דולר.

I don't think fans and management on same page lol

— Drew Goudelock (@0goudelock) July 2, 2017


רול. שחקן נבחרת טוניסיה עובר לתל אביב, כך לפי סוכנו (טוויטר)



אלכסנדר, ייפרד כדי לפנות מקום (עדי אבישי)


הצטרפולדףהפייסבוקשלרוניכהןווינרשוט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי