פרסום ראשון: בראד גרינברג מועמד לאימון מכבי אשדוד

בראד גרינברג
בראד גרינברג | טוויטר

המאמן שזכה באליפות עם מכבי חיפה ועבר גם בהפועל ירושלים עשוי להחליף את מאיר טפירו על הקווים בדרום. גם שרון דרוקר מחוזר, כשרמי הדר ומאיר טפירו עוד בתמונה

קבוצות: מכבי אשדוד
(גודל טקסט)

מועמד מרשים לאימון מכבי אשדוד/באר טוביה – בראד גרינברג, מאמן הכדורסל היהודי אמריקאי שאימן העונה את באסקישהיר באסקט הטורקית וחתם לאחרונה על חוזה כמאמן נבחרת קוסובו.


גרינברג אימן בעבר את מכבי חיפה עמה זכה באליפות המדינה ב-2013, ובהפועל ירושלים. כמו כן הוא היה עוזר המאמן בקבוצת הכדורסל של וירג'יניה טק ובקבוצות הניו יורק ניקס והלוס אנג'לס קליפרס. עוד ברזומה של גרינברג תפקיד מנהלה מקצועי של פורטלנד ומנכ"ל פילדלפיה.
 


הדברים נשמרים קרוב מאוד לחזה של מקבלי ההחלטות באשדוד, משום שאלו אינם רוצים שהדבר יפורסם ויגיע לגורמים אחרים בכדורסל הישראלי. גם רמי הדר מועמד עדיין, אבל נראה כי גרינברג שרוצה לחזור לאמן בישראל עדיף עליו.


מאיר טפירו. בעירייה דווקא רוצים שיישאר
מאיר טפירו. בעירייה דווקא רוצים שיישאר


לגבי שרון דרוקר, ייתכן שגם איתו יישבו לאחר חזרתו ארצה מחו"ל. דרוקר הוא שם שמאוד ירצו לראות בקבוצה והוא מוערך מאוד מקצועית.


מאיר טפירו, שאימן העונה, אומנם ישב שוב עם אנשי אשדוד, אבל לא הגיע להבנה, במיוחד לנוכח העבודה שטרם נסגרו חובות העבר. בלשכת ראש העיר דווקא היו רוצים לראות את טפירו ממשיך על הקווים עוד עונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי