רשמי: ספאחיה הודיע לגל מקל על שחרורו ממכבי תל אביב

גל מקל
גל מקל | צילום: עדי אבישי

המהפכה בצהוב נמשכת. המאמן נפגש עם הרכז והודיע לו כי הוא מחוץ לתוכניות המקצועיות לעונה הבאה. מאמצים למצוא קבוצה באירופה שתסכים לשלם לפחות מחצית משכרו. סוכנו: "הוא יילחם על מקומו, יש לו חוזה"

(גודל טקסט)
 בימים האחרונים זה היה באוויר, אבל כעת זה הפך לרשמי: מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה נפגש עם גל מקל והודיע לו כי הוא לא בתוכניות המקצועיות.


מדובר בהודעה רשמית שנמסרה ממכבי תל אביב, שבה נכתב כי "מכבי מודה לגל, מקצוען אמיתי, רכז הקבוצה בשנתיים האחרונות, על תרומתו ועל הגישה הנהדרת והמקצועית שלו בכל אספקט של המשחק". 




כפי שפרסמנו בספורט1, הצהובים ביקשו מיוגב אוחיון להמתין מספר ימים מעבר למועד המקורי עד שיודיעו אם בכוונתם להשאירו בסגל, דבר שככל הנראה יקרה כעת לאחר שהמאמן נפגש עם מקל והודיע לו על סיום דרכו בקבוצה. ספאחיה ועוזריו גיא גודס וטל בורשטיין מעריכים את אוחיון ונראה כי האופציה עליו תמומש, כך שהוא יזכה לחוזה בגובה חצי מיליון דולר.



אוחיון ומקל. זה שנשאר וזה שיעזוב (עדי אבישי)


מקל טרם הגיב לאירועים האחרונים, אולם סוכנו מישקו רזנאטוביץ' צייץ מספר שעות לאחר ההכרזה של מכבי תל אביב: "לגל מקל חוזה לעונת 2017/8 במכבי תל אביב והוא ייתן את הכל ויילחם על מקומו בסגל".


Gal Mekel has a standing contract for the 2017/18 season with Maccabi and he'll give his maximum to fight for his position on the team.

— Misko4Raznatovic (@MiskoRaznatovic) July 4, 2017


בימים האחרונים מנסים במכבי תל אביב למצוא קבוצה לגל מקל, דבר שכמובן יפנה מקום בתקציב לאוחיון, וככל הנראה הם יספגו כמחצית משכרו (600 אלף דולר) כדי לסייע לרכז למצוא בית חדש לעונה הבאה. בראש ובראשונה הניסיון הוא למצוא למקל קבוצה באירופה. כידוע רק בתחילת השבוע שוחרר גם הקפטן גיא פניני ובמקומם הגיעו בשלב זה מייקל רול והמתאזרחים ג'ייק כהן, אלכס טיוס וג'ון דיברתולומיאו.


מקל כידוע החל את דרכו במחלקות הנוער של מכבי תל אביב, אולם את הקדנציה האחרונה שלו בצהוב החל רק בינואר 2016, אז עזב את הכוכב האדום בלגרד וחזר לישראל. עם מכבי תל אביב הוא זכה בשנתיים האחרונות בשני גביעים ובסך הכל קלע בממוצע 11.4 נקודות למשחק ליגה ומסר 5.1 אסיסטים. ביורוליג הוא סיים עם 4.5 נקודות למשחק ו-3.3 אסיסטים ב-15.5 דקות בממוצע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי