יוגב אוחיון סיכם לשנתיים במדי הפועל ירושלים

אוחיון מול טימור. מאבק על התואר היוקרתי
אוחיון מול טימור. מאבק על התואר היוקרתי | צילום: עדי אבישי

הרכז בן ה-30, ששוחרר רק אתמול ממכבי תל אביב, קרוב מתמיד להצטרף לקבוצה מהבירה. אורי אלון צייץ בתגובה: "תמשיכו לנחש, אולי יום אחד תפגעו"

(גודל טקסט)
יוגב אוחיון לא מבזבז להפועל ירושלים. הרכז ששוחרר ממכבי תל אביב סיכם את תנאיו לשנתיים אצל האלופה. כפי שפורסם באתר האדומים לטשו עיניים אל אוחיון ששיחק בעבר במועדון והמתינו להתפתחויות בגזרתו מצד מכבי ת"א.


כזכור, במסגרת החוזה בין הצדדים, לצהובים ניתנה אפשרות להודיע לרכז עד ה-5.7 אם הם מממשים עליו את האופציה לעונה השלישית והאחרונה בחוזהו או משחררים אותו תמורת פיצוי כספי בסך מאה אלף דולר.




במכבי ביקשו מאוחיון להמתין מעבר לסיום האופציה בחוזהו כדי שיוכלו להודיע לו אם הוא יישאר בקבוצה בעונה הבאה, אלא שהוא לא הסכים ושוחרר תמורת הפיצוי. הצהובים אף תכננו לפתוח איתו במשא ומתן מחודש לאחר סיום הסאגה עם גל מקל והחתמתו הצפויה של טייריס רייס, אך לשחקן לא היו כוונות להמתין.


אוחיון רשם השנה את אחת העונות הקשות בקריירה שלו כשסיפק 5.3 נק' ו-2.7 אס' ביורוליג לצד 5.1 נק' ו-3.3 אס' בליגה. הרכז היה חלק מהכישלון הקבוצתי של הצהובים שלא העפילו לפלייאוף ביורוליג והפסידו אליפות נוספת בארץ לאחר הפסד בחצי הגמר למכבי חיפה.


בעקבות הפרסומים השונים בכלי התקשורת צייץ בעלי האלופה אורי אלון בחשבון הטוויטר: "תמשיכו לנחש, אולי יום אחד תפגעו".

Keep guessing, maybe one day you'll get it

— Ori Allon (@OriAllon) 5 ביולי 2017


וויצ'יץ' משמאל. ויתר על הישראלי הבכיר (אודי ציטיאט)
 וויצ'יץ' משמאל. ויתר על הישראלי הבכיר (אודי ציטיאט)


הצטרפו לעמוד הפייסבוק של רוני כהן – ווינר שוט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי