רמי הדר יאמן בשנתיים הקרובות את קראיובה הרומנית

רמי הדר
רמי הדר | צילום: דני מרון

המאמן, שעזב את שתי התל אביביות במהלך העונה, יצטרף לקבוצה ויהיה הראשון בליגה שהדריך קבוצת יורוליג. "הוא יביא את הקבוצה לרמה אחרת", נכתב במדינה

(גודל טקסט)

רמי הדר יאמן בשנתיים הקרובות את קראיובה בליגה הרומנית. המאמן בן ה-50 פתח את העונה שעברה כעוזרו של ארז אדלשטיין במכבי תל אביב, קודם לעמדת המאמן הראשי ובהמשך התפטר ומונה למאמן הפועל תל אביב וגם שם לא סיים את העונה. הקבוצה הרומנית סיימה את העונה שעברה במקום השמיני והודחה ברבע גמר הפלייאוף. בנוסף, השתתפה בליגה הבלקנית.

המאמן שהחל את קריירת האימון במחלקת הנוער של הפועל גבעתיים עבר גם בהפועל חולון, מגדל העמק, בנימינה, אשדוד, באר יעקב והוד השרון לפני שנחת בליגת העל במכבי חיפה. כאמור, השנה שעברה הייתה קשה עבור הדר שנאלץ פעמיים לסיים את עבודתו בשתי הקבוצות הגדולות של תל אביב.

ברומניה נטען שהדר הוא המאמן הראשון אי פעם שעובד בליגה ובעבר אימן קבוצת יורוליג. הוא שוהה כעת ברומניה והחליט לקבל על עצמו את התפקיד לאחר שקיבל הבטחות גם מבכירים בעירייה שרוצים לראות את הקבוצה מצליחה. "הוא יביא את הקבוצה לרמה אחרת", נכתב.

הדר אמור להשלים בקרוב את הצוות המקצועי ולא מן הנמנע שיצרף אליו אנשי מקצוע ישראלים. ברומניה נטען שהדר התרשם מאוד מהעיר ומהפוטנציאל של קראיובה.

רמי הדר (אודי ציטיאט)
רמי הדר (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי