רפי מנקו מועמד להצטרף להפועל תל אביב

רפי מנקו
רפי מנקו | ערן לוף

הפורוורד (23, 1.98) שרשם קפיצת מדרגה השנה, עדיין תחת חוזה בהפועל ירושלים, אך מעוניין להוביל קבוצה אחרת בעונה הבאה. האדומים מגלים עניין רב וממתינים להחלטת האלופה בנושא

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב מגלה עניין רב ברפי מנקו ומחכה להתפתחויות בגזרתו עם הפועל ירושלים. הפורוורד, שרשם קפיצת מדרגה השנה בהפועל אילת, עדיין תחת חוזה בירושלים אך הוא מקווה לא לחזור לבירה ולשחק בקבוצה אחרת בארץ כשחקן משמעותי. יצוין כי הפועל ירושלים טרם החליטה האם לממש עליו את האופציה לעונה נוספת או לאפשר לו לעבור לקבוצה אחרת, והחלטה בנושא צפויה להתקבל עד ה-15.7 שנקבע כדד-ליין להחלטה.

מנקו (23, 1.98) רשם את עונתו הטובה בליגה השנה לאחר שעבר להפועל אילת. הוא התחיל את העונה בירושלים אך עזב לאחר שמיעט לשחק והצטרף לקבוצה של עודד קטש שהייתה מהפתעות העונה. בקבוצה מהדרום הפך מנקו לשחקן רוטציה משמעותי עם 9.4 נקודות, 6.2 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים והיה חלק מההצלחה של הקבוצה שסיימה את העונה במקום השני.

אם יחתום בהפועל תל אביב, מנקו יחזור לשתף פעולה עם דני פרנקו שאימן אותו בהפועל ירושלים. עד כה הקבוצה מתל אביב רושמת קיץ שקט ללא החתמות, אך האריכה את חוזהו של תומר גינת ומימשה את האופציה על אדריאן בנקס. בינתיים איבדו האדומים את נאור שרון שעזב את הקבוצה בהחלטה משותפת וחתם בליגה הארצית וכן את תמיר בלאט שפיצה אותם ויחפש לעצמו קבוצה אחרת. פרנקו שוהה כעת בליגת הקיץ בלאס וגאס בחיפוש אחר מועמדים לקבוצה.

דני פרנקו. מחפש חיזוק בווגאס (עדי אבישי)
דני פרנקו. מחפש חיזוק בווגאס (עדי אבישי)

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של רוני כהן – ווינר שוט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי