מאיר טפירו: חבל שעצרו את התהליך שהתחלתי באשדוד, ניסיתי לחשוב מחוץ לקופסא

מאיר טפירו. מוטרד מהמצב
מאיר טפירו. מוטרד מהמצב | צילום: דני מרון

מאמן מכבי אשדוד היוצא מאוכזב מהחלפתו בבראד גרינברג, אך בכל זאת שמר על ג'נטלמניות: "מודה על הצ'אנס הלא מובן מאליו, אמשיך לאתגר הבא שלי"

קבוצות: מכבי אשדוד
(גודל טקסט)

מכבי אשדוד מינתה מחליף למאמנה בעונה החולפת מאיר טפירו, ונתנה לבראד גרינברג את המפתחות. כוכב העבר מאוכזב מהעזיבה, ובראיון ל-"אשדוד אונליין" חשף מעט מתחושותיו.

"התחלתי תהליך שחשבתי שיימשך לשלוש שנים כמו אורך החוזה שהיה לי", סיפר טפירו, "לקחתי שחקנים צעירים עם פוטנציאל להפוך לדומיננטיים בכדורסל הישראלי, חבר'ה בני 21-22, כדי להמשיך איתם עוד שנתיים באשדוד ולהרוויח מההשקעה שהשקעתי בהם בשנים הבאות. רציתי גם להביא שחקנים מהנוער של אשדוד ולקדם אותם, מה שבעיניי הוא דבר חשוב לקהילה באשדוד".

"הבניה שרציתי לעשות היתה לטווח ארוך וזה חשוב לקבוצה כמו אשדוד שלא יכולה להתחרות בכסף של הגדולות", המשיך המאמן, "עובדה שקיבלתי פניות מהמון שחקנים צעירים מבטיחים שרוצים לבוא לקבוצה. קבוצה כמו מכבי אשדוד צריכה לחשוב מחוץ לקופסא וזה מה שניסיתי לעשות".

מאיר טפירו במעמד חתימתו באשדוד
מאיר טפירו במעמד חתימתו באשדוד

לסיום אמר: "חבל שזה נפסק אחרי השנה הראשונה אבל עדיין אני מודה ליורם אסרף וליחיאל לסרי על ההזדמנות, זה לא ברור מאליו. אני מאחל לקבוצה, ולאוהדים בהצלחה, התחברתי מאוד לעיר, ואני מקווה שאמצא את האתגר החדש". 

בתוך כך, מכבי אשדוד מינתה את דני גוט לעוזרו של בראד גרינברג. מהמועדון נמסר: "עם החתמתו של המאמן החדש, ממשיכה אשדוד בבניית השלד המקצועי עם החתמתו של דני גוט לתפקיד עוזר המאמן לשנתיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי