בר טימור צפוי לחתום במכבי תל אביב לשנתיים

בר טימור
בר טימור | דני מרון

הגארד מנהל מו"מ עם הצהובים ועשוי להרוויח 250 אלף דולר לעונה, הסכום שתוכנן להציע ליוגב אוחיון. אחד "הנפגעים": גל מקל שנדחק עוד הצידה

(גודל טקסט)

אחרי שעיכלה את עזיבתו של יוגב אוחיון להפועל ירושלים, מכבי תל אביב החליטה לפעול למצוא רכז ישראלי אחר ומנהלת משא ומתן עם בר טימור שעשוי לעשות את הדרך ההפוכה מירושלים לתל אביב.

ראשי הקבוצה מציעים לטימור את התנאים שתכננו להציע לאוחיון, קרי חוזה לשנתיים בסך חצי מיליון דולר לכל התקופה. טימור (25, 1.91) סיפק העונה 10 נקודות ו-3.5 אסיסטים למשחק במדי בליגה, אך ביורוקאפ הוא רשם ממוצעים נמוכים יותר של 4.7 נקודות ופחות משני אסיסטים במשחק.

בין טימור והפועל ירושלים התנהלו מגעים עוד במהלך העונה כשראשי הקבוצה רצו להחתימו על חוזה ארוך טווח, אך דרישות כספיות גבוהות של השחקן מנעו את המשכם שהוקפאו לסיום העונה. גם בתום העונה התגלעו מחלוקות בין הצדדים, בעיקר סביב תקופת החוזה של הרכז, אם כי בירושלים האמינו שהוא יישאר בבירה בסופו של דבר. החתימה של אוחיון טרפה את הקלפים וכעת הוא צפוי לעבור ליריבה הגדולה.

ההחתמה הצפויה של טימור דוחקת את גל מקל בפועל מחוץ לקבוצה. כזכור, הצהובים הבהירו לרכז שהוא לא בתכניות לעונה הבאה ויעזוב את הקבוצה אך מקל מעוניין להמשיך במכבי. הצהובים ביצעו הקיץ מהפכה בסגל הישראלים עם עזיבתם של גיא פניני ויוגב אוחיון, לצד מקל כמובן, ומי שיתפסו את מקומם הם אלכס טיוס, ג'ון דיברתולומיאו, כארם משעור וג'ייק כהן.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי