בר טימור: "מודה למכבי ת"א, אבל יש דברים שהם מעבר לכסף"

בר טימור
בר טימור | דני מרון

אחרי שהיה על סף חתימה בצהוב ובחר להישאר לשלוש שנים נוספות בהפועל ירושלים, הרכז פרסם הודעה לאוהדים האדומים בעמוד הפייסבוק וחשף את כל האמת: "עשיתי כמה טעויות במו"מ. אני במקום שבו הכי נוח לי"

(גודל טקסט)
 בר טימור חתם הבוקר (רביעי) רשמית לשלוש שנים נוספות בהפועל ירושלים, אחרי שכבר היה על סף חתימה במכבי תל אביב, דבר שכמובן עורר סערה רבה והוביל לביקורות קשות נגד השחקן מצד האוהדים האדומים, שזעמו מכך שהוא חשב לעבור ליריבה המושבעת.


מספר שעות לאחר ההודעה על הארכת חוזהו, כתב השחקן לאוהדי הפועל ירושלים בעמוד הפייסבוק: "עבורי הפועל ירושלים היא לא רק מקום עבודה. התחברתי למועדון, אני מכיר כמעט כל אחד ואחד מכם, רואה אתכם מגיעים למשחק חצי שעה קודם, שרים, קופצים, מחכים כבר שיתחיל. בדיוק כמוני. כבר שלוש שנים שאנחנו בארנה (כן, כן, הגענו לשם ביחד) וכמעט בכל מושב יש אוהד שאני מזהה מצוין. לכן השבוע האחרון היה לי קשה מאוד. אני חושב שעשיתי כמה טעויות בכמה שלבים במהלך המו"מ מול הפועל, אבל עכשיו זה כבר ממש לא חשוב".


 



לאחר מכן הסביר טימור כיצד התנהל המו"מ והבהיר: "האמת שחיכיתי לדבר אחד מרכזי, לשיחות עם אורי וגיא. כי להיות שותף לפרויקט של הפועל זה משהו ששינה ועדיין משנה לי את החיים. כסף זה דבר חשוב, אפילו מאוד, אבל מה שיש לי אתכם ועם כל הדבר הזה שנקרא הפועל, הוא הרבה מעבר לכסף. להגיע הביתה בכל יום זה אומר להיכנס לחדר ההלבשה שבו הכי נוח לי בעולם, להגיע לאימון קליעות לפני משחק ולתת כיף לילדים שמאחורי הסל, להרגיש את האדום הזה נכנס פנימה".


בר טימור אף הודה למכבי תל אביב על הצעתה הנדיבה ואמר כי "אני לא מתכוון להכחיש שהיו שיחות עם קבוצות אחרות וכן, גם עם מכבי תל אביב (שהיו איתי הוגנים ועל כך אני מודה להם). אבל בסוף היום הלב שלי לקח את זכות הדיבור, וברגע שזה קרה סגרנו בחמש דקות", אך כמובן הבהיר לסיום: "אני יודע שיש לנו קבוצה מוכשרת מאוד עם הרבה שחקנים בכל עמדה וברור לי שאצטרך להתחרות על דקות משחק מול שחקנים טובים שכולם גם חברים טובים, אבל זה היופי בספורט קבוצתי. כשיש לי ולנו את הצבא האדום ששומר לנו על הגב, אנחנו הכי בטוחים בעולם. יש לכולנו מטרה משותפת, אז נסיים במשפט של אורי: בואו נעשה את השלישית".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי