גל מקל: "שמח שאשחק בליגה הכי טובה באירופה"

גל מקל מול ברצלונה
גל מקל מול ברצלונה | צילום: אתר היורוליג

הרכז שעזב את מכבי תל אביב ועבר לגראן קנאריה בראיון לאתר הרשמי של הליגה הספרדית: "היה לי את הכבוד לשחק בקבוצות שהתחרו על תארים ואני מקווה שכך יהיה גם העונה"

(גודל טקסט)

 גל מקל נפרד אתמול רשמית ממכבי תל אביב, שהודיעה כידוע על כך שהרכז כלל לא בתכניות המקצועיות של המועדון, כשחתם ואף הוצג בגראן קנאריה הספרדית, ומדובר בהחתמה שעוררה לא מעט עניין באחת הליגות החזקות באירופה, אם לא הטובה מכל.

כעת, בראיון שהעניק לאתר הרשמי של ליגת ACB, סיפר מקל על קבוצתו החדשה: "אני מאוד שמח ומתרגש להגיע לכאן. שמעתי דברים טובים על המועדון ואני אעשה כמיטב יכולתי לסייע לקבוצה לעשות עונה טובה. אני כבר מחכה לפגוש את החברים החדשים, צוות האימון והאוהדים. אעשה את הכל כדי שזו תהיה עונה מיוחדת".

מדוע בחר בגראן קנאריה: "בקריירה יש דברים שמשפיעים על הדרך שלך ואני מאוד שמח להגיע ל-ACB ולשחק בליגה הטובה באירופה. היו לי משחקים טובים העונה נגד קבוצות ספרדיות ביורוליג ואני שמח שאני זוכה להזדמנות לשחק ב-ACB. ראיתי משחקים של גראן קנאריה ביורוקאפ והם משחקים כדורסל חיובי, מזיזים את הכדור הרבה ואפשר לראות שמדובר בקבוצה. זה משהו שאני מרגיש מחובר אליו ואני רוצה להיות חלק ממנו".


מקל מוצג בגראן קנאריה. "רוצה להאמין שנוכל להתחרות על תארים" 

המטרות לעונה הבאה: "הקבוצה עשתה דברים מדהימים בשנים האחרונות והמועדון ממשיך להתפתח ולגדול, אבל לא אדבר על מטרות כי אני מאמין בעבודה קשה ובתהליך. צריך לתת לנו זמן, אבל אני מאמין שהקהל ייהנה מאיתנו. היה לי את הכבוד להיות חלק מקבוצות שזכו בתארים ואני רוצה להאמין שגם עם גראן קנאריה נוכל להתחרות. אני מבטיח שאעשה את הכל כדי שנהיה קבוצה תחרותית".

לסיום התבקש מקל לדבר על עצמו ואמר: "אם הקבוצה צריכה שאעשה הגנה, אז אעשה הגנה. אני יכול לעשות כל מה שיבקשו ממני. אני בחור רגוע, אחד שאוהב לנצח ולהתחרות ואני חושב שאני חבר טוב לקבוצה – שאני חושב שזה דבר חשוב כדי ליצור אווירה נעימה בחדר ההלבשה וחיבור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי