איתי שגב סירב להתאמן ללא ביטוח והושעה מנבחרות ישראל

איתי שגב
איתי שגב | עדי אבישי

השחקן לא רצה לקחת סיכון שייפצע ללא כיסוי מספק, איגוד הכדורסל הודיע על הרחקתו מהמדים הלאומיים. ממכבי ת"א נמסר: "מצרים על המכתב, עניין טכני שהאיגוד מודע לו". השחקן הגיב: "גאווה לייצג את ישראל"

(גודל טקסט)
איגוד הכדורסל הודיע היום (ראשון) על הרחקתו של איתי שגב מנבחרות ישראל השונות בעקבות סירובו להתייצב לאימוני הנבחרת האולימפית. שגב נמנע מההשתתפות באימונים מאחר והביטוח לא מכסה את כל מקרי הפציעות, והוא לא מעוניין ליטול את הסיכון הזה.


במכתב ששלח מנכ"ל איגוד הכדורסל יעקב בן שושן לשחקן נכתב: "האימונים החלו ב-4.7.17, אך על פי בקשת אביך ולפנים משורת הדין הסכים המנהל המקצועי פיני גרשון לדחות את הגעתך לאימונים בשבוע".




"ב-11.7 הגעת לאימון אך סירבת להתאמן וישבת בצד. מאז לשאר האימונים אפילו לא טרחת להגיע. על כן הנני להודיעך כי הנך מושעה לאלתר מכל פעילות בנבחרות ישראל כולל הנבחרת הלאומית".


איתי שגב. הבעיה תיפתר?
איתי שגב. הבעיה תיפתר?


במקביל, איגוד הכדורסל שוקל להעמיד את שחקנה של מכבי תל אביב (22, 2.04) לדין משמעתי ואף להטיל עליו עונש נוסף. 
תגובת מכבי תל אביב: "אנו מצרים על המכתב של איגוד הכדורסל. מדובר בעניין טכני בנושא הכיסוי הביטוחי של השחקן שאיגוד הכדורסל מודע לו היטב ואמור היה לטפל בו מזמן, אנו בטוחים שהוא ייפתר בהקדם".


שגב העלה פוסט בחשבון הפייסבוק בו כתב: "כבוד גדול וגאווה לייצג את ישראל במדי הנבחרת הלאומית. עשיתי זאת בשש השנים האחרונות ואעשה זאת ככל שאדרש גם בעתיד".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי