יחזקאל סקוורר חתם לשנתיים נוספות בגלבוע/גליל

יחסקאל סקוורר
יחסקאל סקוורר | אתר רשמי

המועדון מהצפון שומר על המשכיות לאחר שהרכז הישראלי חתם לשנתיים נוספות: "מקום שאני מרגיש בו כמו בבית". מנכ"ל הקבוצה: "החיבור שלו עם המועדון היה מיידי"

(גודל טקסט)

הפועל גלבוע גליל שומרת על המשכיות לאחר שהחתימה היום את יחזקאל סקוורר על חוזה לשנתיים. הגארד מצטרף לקפטן חואקין שוכמן שנשאר בקבוצה לשלוש עונות נוספות, לטל קרפלס שימשיך גם כן, ולדיאנג'לו הריסון שחתם בקבוצה לאחר עונה טובה בליגה הטורקית.

סקוורר (28, 1.80) שיחק במחלקת הנוער של נהריה ולאחר מכן במכבי ת"א, שם גם שיחק עונה בבוגרים. בהמשך עבר הרכז בגבעת שמואל, מ.כ. הבקעה, הפועל אילת, הפועל חולון הפועל ת"א, ועירוני נס ציונה ממנה הגיע לגלבוע. סקוורר הופיע גם במדי נבחרת הנוער של ישראל ונבחרת העתודה עד גיל 20. בעונה האחרונה הוא רשם שיאי קריירה עם 8.3 נקודות, 3.4 אסיסטים ו-2.7 והיה חלק מהקבוצה הלוחמת של בית הלחמי.
 

"אני שמח ונרגש שאני ממשיך עוד עונה בגלבוע, מקום שאני מרגיש בו כבר כמו בבית", אמר השחקן לאחר החתימה, "גם השנה נעשה הכל כדי להיות קבוצה אטרקטיבית, שמחה ולוחמת לא פחות משהיינו שנה שעברה. אני כבר מצפה לתחילת האימונים. העמק הוא חלום, יאללה גלבוע!". מנכ"ל המועדון, ארצי פרטי, הוסיף: "יחזקאל שחקן ואדם מאוד מוערך בגלבוע והחיבור שלו עם המועדון והקהילה היה מיידי. שמחים שבחר להמשיך איתנו עוד שנתיים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי