וורקמן דורש ממכבי חיפה חוזה משודרג, מו"מ עם יבזורי

וורקמן
וורקמן | עדי אבישי

הירוקים מחזיקים באופציה על הפורוורד, אך הוא מצפה שחוזהו ייפתח לאור השיפור ביכולתו במאני-טיים. מגעים עם הגארד שנפרד מחולון ועשוי לשוב לקדנציה שניה, גם רועי הובר צפוי להצטרף

(גודל טקסט)
 מכבי חיפה רוצה לשמור על המשכיות בסגל לאחר העונה המוצלחת שלה, אולם נראה כי היא ניצבת בפני קשיים בדרך. ווילי וורקמן, אחד הגורמים בהצלחה של הקבוצה במאני טיים של העונה, מצפה מהקבוצה לפתוח את חוזהו, למרות שהירוקים מחזיקים עליו באופציה לעונה הבאה.


השחקן מעוניין לקבל שדרוג בשכרו נוכח קפיצת המדרגה שרשם ולקבל חוזה ארוך טווח במועדון. חיפה, שתכננה תחילה לממש עליו את האופציה כפי שמצוין בחוזה הנוכחי, עשויה להיענות לבקשה ולהציע לשחקן חוזה חדש. וורקמן תרם השנה 6.3 נקודות לצד שלושה ריבאונדים בעונה הסדירה, אך בפלייאוף הוא השתדרג ל-9.5 נקודות לצד 6.8 ריבאונדים והיה חלק מהריצה המרשימה של הירוקים בסיום העונה.




במקביל, הקבוצה מנהלת משא ומתן עם דגן יבזורי בניסיון להחזירו לקדנציה שניה במועדון. הקלע הישראלי העביר את העונה שעברה בין מכבי תל אביב והפועל חולון, אליה עבר במהלכה לאחר שזכה לדקות משחק מעטות אצל הצהובים. גם בחולון יבזורי לא הצליח לחזור לעצמו, גם מכיוון שסבל מפציעה, והוא רשם העונה את הממוצעים הנמוכים ביותר בקריירה שלו עם 2.8 נקודות (27 אחוז לשלוש), 0.9 אסיסטים ו-1.2 ריבאונדים בממוצע למשחק.



יבזורי. קדנציה שנייה בכרמל? (אודי ציטיאט)


גם רועי הובר שעזב את הפועל חולון בשבוע שעבר נמצא במשא ומתן וצפוי לחתום בקבוצה בימים הקרובים. הגארד הצעיר (20) חתם בקיץ שעבר על חוזה ארוך טווח בהפועל ירושלים, אך הושאל לחולון ורשם בעונה שעברה 3.1 נקודות ו-1.4 אסיסטים בעונתו הראשונה בליגת העל.


הצטרפולדףהפייסבוקשלרוניכהןווינרשוט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי