רפי מנקו מתקרב להפועל תל אביב

רפי מנקו. משחק לפנתיאון
רפי מנקו. משחק לפנתיאון | צילום: פרנסיסקו די סטסיו

האדומים מנהלים מגעים עם הפורוורד הישראלי (23, 1.98), שעזב את הפועל ירושלים וצפוי להיות הרכש הראשון של דני פרנקו

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב מנהלת משא ומתן עם רפי מנקו, במה שעשוי להיות הרכש הראשון שלה לעונה הבאה. האדומים סימנו את הפורוורד הישראלי כמועמד מוביל לחיזוק הקבוצה והחלו במגעים עמו לאחר שהתברר שהוא לא ישחק בהפועל ירושלים בעונה הבאה. השחקן חתם לפני שנתיים על חוזה ארוך טווח בבירה שיפוג רק בקיץ הבא, אולם רצונו להיות שחקן מוביל בקבוצה אחרת והעומס הצפוי בירושלים גרמו לצדדים להחליט על פרידה הדדית. כזכור, על מועמדתו של מנקו לאדומים פורסם בעבר בספורט1. 

מנקו (23, 1.98) רשם את עונתו הטובה בליגה השנה לאחר שעבר להפועל אילת במהלך העונה. הוא התחיל את העונה בירושלים אך עזב לאחר שמיעט לשחק והצטרף לקבוצה של עודד קטש שהייתה מהפתעות העונה. בקבוצה מהדרום הפך מנקו לשחקן רוטציה משמעותי עם 9.4 נקודות, 6.2 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים והיה חלק מההצלחה של הקבוצה שסיימה את העונה במקום השני.

אם יחתום בהפועל תל אביב, מנקו יחזור לשתף פעולה עם דני פרנקו שאימן אותו בהפועל ירושלים. עד כה הקבוצה מתל אביב רושמת קיץ שקט ללא החתמות, כשרק האריכה את חוזהו של תומר גינת ומימשה את האופציה על אדריאן בנקס. בינתיים איבדו האדומים את מתן נאור שעזב את הקבוצה בהחלטה משותפת וחתם בליגה הארצית וכן את תמיר בלאט שפיצה אותם ועבר להפועל חולון.

הצטרפו לעמוד הפייסבוק של רוני כהן – ווינר שוט
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי