פערים משמעותיים בין מכבי תל אביב לגארד ג'ורדן מקריי

ג'ורדן מקריי
ג'ורדן מקריי | צילום: האתר הרשמי

במועדון רוצים לצרף את האמריקאי ששיחק אשתקד בקליבלנד ודורש כמיליון דולר לעונה, אך בין הצדדים קיימים פערים כספיים גבוהים. הצהובים מקווים שניתן לגשר עליהם וממשיכים במשא ומתן

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב ממשיכה במשא ומתן עם הגארד האמריקאי ג'ורדן מקריי (26, 1.96), אולם פערים כספיים משמעותיים בין הצדדים מקשים על סיכויי העסקה לצאת לפועל.

כזכור, הצהובים פנו לשחקן בימים האחרונים והחלו במגעים עימו, אך דרישותיו של הגארד עומדות על כמיליון דולר לעונה, סכום שבמכבי לא מוכנים להוציא כרגע. למרות הפערים והתעניינות בו מצד קבוצות נוספות באירופה, במכבי סימנו את האמריקאי כמועמד מוביל לחיזוק הקבוצה ומנסים להגיע איתו לסיכום.

את העונה שעברה העביר מקריי באלופת ה-NBA, קליבלנד קאבלירס, במדיה שיחק 37 משחקים לפני ששוחרר במארס האחרון. הוא ניפק השנה 4.4 נקודות, 1.1 ריבאונדים ו-0.5 אסיסטים ובלט כשעלה בחמישיה במשחק מול שארלוט עם עשרים נקודות. למרות שהוא נחשב לשומר קשוח ולסקורר נהדר הוא לא מצא את מקומו בליגה הטובה בעולם ועשוי להגיע כעת לאירופה.

מקריי, בוגר מכללת טנסי, נבחר במקום ה-58 בדרפאט 2014 אך לא שיחק מעולם בקבוצה של גרג פופוביץ'. את שנתו הראשונה כמקצוען העביר במלבורן מהליגה האוסטרלית ולאחר מכן שיחק בליגת הפיתוח, בפיניקס וכאמור בקליבלנד. ממוצעיו בליגת הפיתוח בשתי קדנציות שונות עומדים על 21.8 נקודות, 4.8 אסיסטים ו-4.4 ריבאונדים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי