מכבי תל אביב במשא ומתן מתקדם עם דיאנדרה קיין

דיאנדרה קיין
דיאנדרה קיין | טוויטר

הצהובים שלחו טיוטת חוזה לגארד האמריקאי (28, 1.95) ששיחק בהפועל אילת לפני שנתיים ומצפים שהוא יחתום בקבוצה בימים הקרובים

(גודל טקסט)

 מכבי תל אביב קרובה להחתמה נוספת. הצהובים נמצאים במשא ומתן מתקדם עם דיאנדרה קיין, הגארד האמריקאי ששיחק בעונה החולפת בניז'ני נובגרוד ובמועדון מקווים כי הוא יחתום בקבוצה בימים הקרובים לאחר שטיוטת חוזה לשנתיים נשלחה אליו וההערכה היא כי הוא ישיב בחיוב.

קיין (28, 1.95) שיחק שלוש עונות במכללת מרשל ובעונה הרביעית עבר לאיווה סטייט. לאחר שלא נבחר בדראפט 2014 הוא החל את דרכו מעבר לים כשחתם בקראסני אוקטיאבר הרוסית, אולם שוחרר ממנה כעבור חודש בלבד. בהמשך העונה הוא חתם באנטוורפן הבלגית ועזב אותה בתום העונה. ב-2015 הוא חתם באולם, אך נחתך ממנה במהלך העונה ולאחר מכן חתם בהפועל אילת עד סיום העונה.

בעונה הסדירה בעיר הדרומית העמיד קיין ממוצעים של 11.5 נקודות לצד 2.7 אסיסטים ו-5.1 ריבאונדים ובפלייאוף הוא רשם קפיצת מדרגה ועמד על 17.8 נקודות לצד 2.5 אסיסטים ו-9.3 ריבאונדים. את העונה שעברה הוא פתח בניז'ני נובגורוד בה רשם 16.8 נקודות, 4.3 אסיסטים ו-7.6 ריבאונדים ביורוקאפ והציג יכולת דומה בליגה המזרח תיכונית, אך בדומה למקרי העבר הוא עזב גם את המועדון הרוסי לקראת סיום העונה. לאחר מכן שיחק קיין בבטיס הספרדית בליגת ה-ACB החזקה.



דיאנדרה קיין. קדנציה נוספת בישראל? 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי