רשמית: רפי מנקו חתם בהפועל תל אביב לשנתיים

רפי מנקו
רפי מנקו | אתר רשמי

שחקנה הצעיר של הפועל ירושלים עזב לטובת הפרויקט של דני פרנקו בדרייב אין: "שמח להגיע למועדון גדול עם קהל חם ומאמן שאני מכיר ומעריך. אני יודע שמצפים ממני להיות אפילו טוב יותר מהעונה החולפת"

(גודל טקסט)

הפועל ת"א הודיעה על צירופו של הפורוורד רפי מנקו שחתם לשנתיים במועדון עם אופציית יציאה בסיום העונה לשני הצדדים. מנקו (23, 1.98) רשם את עונתו הטובה בליגה לאחר שעבר להפועל אילת במהלך העונה. הוא התחיל בירושלים אך עזב לאחר שמיעט לשחק והצטרף לקבוצה של עודד קטש. בדרום הפך מנקו לשחקן רוטציה משמעותי עם 9.4 נקודות, 6.2 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים והיה חלק מההצלחה של הקבוצה שסיימה במקום השני.


עד כה הקבוצה מתל אביב רושמת קיץ שקט ומנקו הוא למעשה הרכש הראשון שלה לעונה הבאה. בנוסף, האדומים האריכו את חוזהו של תומר גינת ומימשו את האופציה על אדריאן בנקס למרות עונה מאכזבת שלו. עם זאת הם איבדו את נאור שרון שעזב את הקבוצה בהחלטה משותפת וחתם בליגה הארצית, וכן את תמיר בלאט שפיצה אותם ועבר להפועל חולון.
 

 יו"ר הקבוצה רמי כהן: "אנו שמחים מאוד לצרף את רפי לקבוצה. רפי היה האופציה המועדפת עלינו לחיזוק ולשמחתנו כך קרה. יש לנו תקווה ואמונה שהחיבור ידבר בעד עצמו ויהווה בסיס להמשכיות".


דני פרנקו. שמח להתאחד שוב מנקו
דני פרנקו. שמח להתאחד שוב מנקו


מאמן הקבוצה דני פרנקו: "אני שמח לשוב ולשתף פעולה עם רפי. רפי מייצג בעיני את מה שאנחנו רוצים לראות בהפועל, כשחקן צעיר, לוחם ורעב להצלחה, שחקן שמשחק עם המון לב ונשמה, וכזה שנותן מעצמו לטובת הקבוצה, ולטובת הקהילה האדירה שהקבוצה הזו שייכת לו. רפי מצטרף לבסיס ישראלי נהדר, ויחד נעשה את המיטב לבנות את הפועל חזקה ככל שנוכל".


רפי מנקו: "אני שמח להגיע למועדון גדול עם קהל חם ומאמן שאני מכיר ומעריך. אני יודע שמצפים ממני להיות אפילו טוב יותר מהעונה החולפת, ואני לא יכול לחכות לתחילת האימונים. אעבוד קשה בכל אימון ובכל משחק למען הקבוצה, ויאללה הפועל!".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי