רועי הובר הושאל מהפועל ירושלים למכבי חיפה

רועי הובר
רועי הובר | מכבי חיפה, אתר רשמי

הגארד (20, 1.88), מכוכבי נבחרת העתודה, מצטרף לסגנית אלופת המדינה, רחימי: "שחקן מוכשר ומחויב". הגארד זאק לידיי חתם בגלבוע/גליל

(גודל טקסט)

כוכבי נבחרת העתודה ממשיכים למצוא קבוצות. היום (חמישי) הודיעה מכבי חיפה על השאלתו של רועי הובר מהפועל ירושלים לעונת 2017/18.

הובר (20, 1.88) שיחק ב-31 משחקי ליגה במדי הפועל חולון בעונת שעברה והעמיד ממוצעים של 3.1 נקודות (קלע ב-50% לשלוש עם 16/32), 1.7 ריבאונדים ו-1.4 אסיסטים ב-12.5 דקות למשחק. בארבעת משחקי סדרת רבע גמר הפלייאוף מול מכבי חיפה רשם 5.0 נקודות (57% מחוץ לקשת עם 4/7) ו-2.8 אסיסטים ב-16 דקות בממוצע.

הגארד הגיע החודש יחד עם נבחרת העתודה לגמר אליפות אירופה ביוון, כאשר הוא מעמיד ממוצעים של 8.9 נקודות, 2.9 ריבאונדים ו-2.1 אסיסטים ב-26.6 דקות למשחק.

"רועי גארד מוכשר ושחקן מחויב", אמר מאמן הירוקים, עופר רחימי. "אנחנו מצפים שהוא ימשיך להשתפר ויעזור לקבוצה שלנו".

עד כה החתימו הירוקים את הגארד המקסיקני לוק מרטינז ואת דגן יבזורי שחזר למועדון בחוזה לשלוש שנים. מי שעוזב את הקבוצה למרות חוזה לעונה נוספת הוא עמית שמחון שמצטרף להפועל אילת.

זאק לידיי. הרכש של בית הלחמי (עמוד הפייסבוק הרשמי)
זאק לידיי. הרכש של בית הלחמי (עמוד הפייסבוק הרשמי)

זאק לידיי חתם בגלבוע/גליל
הפועל גלבוע/גליל ממשיכה בהכנותיה לעונה הבאה והיום החתימה את הסקורר של מכללת וירג'יניה טק, זאק לידיי. הגארד האמריקאי מגיע הישר מהמכללות ויחזק את הקו הקדמי של אריאל בית הלחמי. ארצי פרטי, מנכ"ל המועדון, התייחס להחתמה: "זאק שחקן צעיר ומוכשר. הוא אנרגטי, מלא תשוקה וצמא לעבוד קשה ולהצליח. אנו מברכים ומאחלים לו בהצלחה בגלבוע".

לידיי (23, 2.01), יליד טקסס ובוגר מכללת וירג'יניה טק, נבחר בעונה האחרונה על ידי ארגון עיתונאי הספורט האמריקאי – ACSMA, כשחקן השישי. הוא הוביל את קבוצתו עם ממוצעים של 16.5 נק', 7.3 ריב' ו-1.2 אס' למשחק, כאשר במהלך הקריירה שלו בליגת המכללות רשם 13 פעמים דאבל דאבל.

הקבוצה של אריאל בית הלחמי עבדה עד כה בעיקר על הסגל הישראלי שלה כשהצליחה להשאיר את יחזקאל סקוורר לשנתיים נוספות ואת הקפטן חואקין שוכמן שחתם בקבוצה לשלוש עונות נוספות. גם טל קרפלס ימשיך בקבוצה, בנוסף לבן אלטיט שחתם בקיץ האחרון. לידיי הוא הרכש הזר השני של הקבוצה עד כה שהחתימה קודם לכן את דיאנג'לו הריסון שחתם בקבוצה לאחר עונה טובה בליגה הטורקית.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי