אלן אומיץ' חתם לעונה אחת בהפועל ירושלים

אלן אומיץ'
אלן אומיץ' | צילום: הפועל ירושלים

הסנטר (25, 2.16) שהעביר את העונה האחרונה בין אפס אנדולו ומלאגה, איתה זכה ביורוקאפ, מצטרף לאלופת ישראל. קציקאריס: "יש לו משחק רחבה ברמות הגבוהות באירופה". סטודמאייר יעזוב?

(גודל טקסט)

אחרי ששמרה על המשכיות עם החתמתם מחדש של ג'רום דייסון, קרטיס ג'רלס, טרנס קינסי ובר טימור, הפועל ירושלים ביצעה היום (שישי) רכש זר ראשון לעונה הקרובה כשהחתימה את הסנטר אלן אומיץ'. הגעתו של הסלובני ממוצע בוסני עשויה להעיד על סיום דרכו של אמארה סטודמאייר בבירה, לאחר שהאחרון ממשיך לשקול את האפשרויות העומדות בפניו.


אומיץ' (25, 2.16) שיחק בעבר בלובליאנה במשך שלוש שנים ולפני שנתיים רשם עונה מרשימה בגראן קנאריה במדיה פרץ עם 14 נקודות ו-6.7 ריבאונדים ביורוקאפ. בצמד המשחקים באותה עונה מול הפועל ירושלים רשם הסנטר 16.5 נקודות ו-11.5 ריבאונדים בממוצע לאחר שבמשחק השני הוא הפציץ עם 18 נק' ולא פחות מ-17 כדורים חוזרים.





בקיץ שעבר עבר אומיץ' לאפס אנדולו בה חתם לשנתיים אך לא הרשים עם ממוצעים 2.9 נק' ו-1.5 ריב' ביורוליג. בינואר הוא עבר למלאגה עמה זכה ביורוקאפ אחרי ניצחון בגמר על ולנסיה בזמן שהוא רושם 6.4 נק' ו-5.5 ריב' בממוצע במפעל המשני ביבשת.


מאמן הקבוצה פוטיס קציקאריס אמר: "אני שמח מאוד על הצירוף של אלן לקבוצה שלנו. הוא שחקן פנים קלאסי עם גובה מעולה ומשחק רחבה ברמות הגבוהות ביותר באירופה. הוא ריבאונדר מעולה, יוסיף לנו משחק גב לסל והנוכחות שלו תעזור לנו מאוד. יתרון נוסף הוא הגיל שלו, הוא רק בן 25 ואני מאמין שיש לו עוד לאן להתפתח".


אלן אומיץ'. חיזוק איכותי (טוויטר)אלן אומיץ'. חיזוק איכותי (טוויטר)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי