ניב ברקוביץ' חתם בהפועל אילת לעונה הקרובה

ניב ברקוביץ'
ניב ברקוביץ' | צילום: ערן לוף

הרכז עזב את עירוני נהריה והשלים את מעברו לקבוצה הדרומית, בשורותיה רשם בעברו שנתיים מוצלחות. מאיר טפירו: "שמח שהוא בחר לחזור למקום שהוא אוהב ומכיר"

(גודל טקסט)

 הפועל אילת קרובה להשלמת מצבת השחקנים הישראלים שלה לאחר החתמתו של הרכז ניב ברקוביץ' (31, 1.90), שסיכם את תנאיו מוקדם יותר השבוע.

ברקוביץ', ששיחק בעונה הקודמת בעירוני נהריה (קלע בממוצע 4.2 נקודות למשחק ומסר 3.3 אסיסטים), יחזור לעונה נוספת לאילת בשורותיה שיחק במשך שתי עונות בעברו. במדי אילת בזמנו זכה לרשום שתי העפלות לפיינל-פור וכן השתתפות בגמר הגביע.

כידוע במהלך הקריירה עבר ברקוביץ' לא פחות מתשע קבוצות בליגת העל, מאז הצטרף אליה בעונת 2005/06. בין הקבוצות שעבר ניתן למנות את רמת השרון, הפועל עפולה, הפועל חולון ומכבי אשדוד. בעונת 2012/13 רשם את עונתו הטובה ביותר בקריירה בבני הרצליה עם 9.9 נקודות ו-4.2 אסיסטים בממוצע למשחק. לאחר מכן הוא שיחק בהפועל אילת ושנתיים בעירוני נהריה.


ברקוביץ'. חוזר להפועל אילת (דני מרון)

מאמן הקבוצה, מאיר טפירו, התייחס להחתמה: "ניב" הוא מסוג השחקנים שהתרומה שלהם לקבוצה לא תמיד מגיעה לשורת הסטטיסטיקה, אני שמח שניב בחר לחזור למקום שהוא אוהב ומכיר ואני משוכנע שהקהל באילת ייהנה מרוח הלחימה שלו גם בעונה הקרובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי