וויל גרייבס חתם במכבי חיפה לעונה נוספת

גרייבס
גרייבס | אתר רשמי מכבי חיפה

הפורוורד שנפצע בעונה שעברה, שב לכשירות וישלים ארבע שנים בקבוצה מהכרמל. אמר: "ישראל הפכה לבית השני שלי"

(גודל טקסט)

 יממה לאחר שהחתימה את הרכז אנחל רודריגז, מכבי חיפה הודיעה היום (שישי) שהחתימה את וויל גרייבס לשנה נוספת, הרביעית שלו במדי הירוקים. במהלך תקופתו בכרמל, גרייבס שיחק ב-76 משחקים ורשם 11.5 נקודות, 4.6 ריבאונדים ו-1.2 אסיסטים ב-26.1 דקות לערב. 

"ווילי הפך לסמל במועדון שלנו ובקרב האוהדים וכישורי המנהיגות שלו יהיו חשובים מאוד העונה", אמר בעלי מכבי חיפה, ג'ף רוזן. המאמן עופר רחימי הוסיף כי "זו זכות גדולה לאמן את אותו השחקן ארבע עונות ברצף ובמיוחד כשמדובר באישיות כמו וויל". 

"נראה שישראל הפכה לבית השני שלי. יותר חשוב מזה, העיר חיפה אימצה אותי וקיבלה אותי בזרועות פתוחות", אמר גרייבס. "אני גאה להמשיך לעונה רביעית במדי מכבי חיפה והגיע הזמן להביא לאוהדים את האליפות שהם ראויים לה. אני מעריך מאוד את כולם על התמיכה בי בעונה שעברה לאחר הפציעה ועכשיו תורי להחזיר לכם על המגרש. יאללה מכבי חיפה".

גרייבס, בן 29, שיחק בעונה שעברה ב-28 משחקים (פתח ב-7) והעמיד ממוצעים של 11.1 נקודות (דייק ב-41.5% בזריקות מחוץ לקשת), 4.3 ריבאונדים ו-1.1 אסיסטים ב-24.3 דקות למשחק. הוא סיים את העונה מוקדם בשל פציעה בפרק כף היד, במשחק החוץ מול מכבי תל אביב במחזור ה-28. הפורוורד, המתנשא לגובה 1.98 מ', קבע שיא קריירה בליגת ווינר-סל, במשחק חוץ מול מכבי תל אביב במחזור ה-20, כאשר קלע 34 נקודות (66.6% מהשדה עם 12/18) והוסיף גם 8 ריבאונדים ב-32 דקות משחק.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי