ג'ורדן מקריי מתרחק ממכבי תל אביב

ג'ורדן מקריי
ג'ורדן מקריי | טוויטר

קשיים במשא ומתן בין הצדדים לאחר שהשחקן סירב לחלק מהתנאים שהגישו הצהובים. בקבוצה מקווים שהוא יתפשר ולא מתכוונים לוותר. גם באסקוניה בתמונה. מוטיונאס ירד מהפרק

(גודל טקסט)

תפנית נוספת נרשמה הערב (שני) במשא ומתן הארוך בין מכבי תל אביב לג'ורדן מקריי, זאת לאחר שהשיחות בין הצדדים הגיעו למבוי סתום. השחקן מאוכזב מההצעה האחרונה של הצהובים, שכללה שכר נמוך משרצה וסעיף יציאה נוקשה ל-NBA בסיום העונה הראשונה בחוזהו. עם זאת, במועדון מציינים שלא נאמרה המילה האחרונה והם עשויים להציע לו הצעה משופרת בניסיון להחתימו בכל זאת.


כזכור, הצדדים שבו היום למשא ומתן לאחר נתק של שבוע וחצי בעקבות הפערים הגדולים שהתגלו בין הקבוצה לשחקן. הצהובים היו אופטימיים וחשבו כי יצליחו לסגור את העסקה בימים הקרובים, אלא שמקריי דחה את ההצעה של הקבוצה ואם לא תהיה תפנית מפתיעה סיכוייו ללבוש את מדיה הצהובים של הקבוצה נמוכים.




במקביל, מסתמן כי אחד השמות המובילים לעמדת הסנטר ירד מהפרק עבור הצהובים. מדובר בסנטר דונטאס מוטיונאס שניהל מגעים עם הצהובים, אולם כעת נראה כי הוא יחתום בקבוצה מסין. הביג מן הליטאי, שעל מועמדתו פרסום לראשונה בספורט1, מעדיף את ההצעות מהמזרח הרחוק שכוללות חוזה גבוה יותר ועונה קצרה שעשויה לאפשר לו להצטרף לקבוצת NBA לקראת שלבי הפלייאוף. 



מעדיף את הליגה הסינית. מוטיונאס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי