אוסטין דיי חתם לעונה אחת בהפועל ירושלים

אוסטין דיי
אוסטין דיי | אתר רשמי

אלופת ישראל הודיעה על צירופו של הפורוורד האמריקאי (29, 2.11): "אני מאוד שמח להצטרף ומצפה לעונה מרתקת ביורוקאפ", קציקאריס: "שחקן עם IQ כדורסל גבוה"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים הודיעה היום (רביעי) על צירופו של אוסטין דיי לעונה הקרובה. הפורוורד (2.11, 29) מגיע לאלופת המדינה מגלאטסראיי שם שיחק 25 משחקים במסגרת היורוליג ורשם ממוצעים של 8.7 נקודות ו-45% אחוז מחוץ לקשת. בליגה הטורקית רשם דיי מספרים של 10.4 נקודות (39% לשלוש) ו-4.3 ריבאונדים למשחק. 


דיי החל את הקריירה האירופית שלו שנה קודם לכן באיטליה בפזארו שם רשם 21 נקודות בממוצע למשחק. לדיי יש גם היסטוריה בת שש שנים בליגת ה-NBA במדי דטריוט, ממפיס, טורונטו, סן אנטוניו (איתה זכה באליפות) ואטלנטה. הוא נבחר במקום ה-15 בדראפט 2009 לאחר שתי עונות מרשימות בגונזאגה. אביו של אוסטין, דארן, שיחק בעברו בישראל במדי הפועל גליל עליון ומכבי ראשון לציון.




"אני מאוד שמח להצטרף להפועל" אמר דיי לאחר החתימה והוסיף, "אני מאוד מתרגש לקראת העונה החדשה והמפגש עם האוהדים החמים ששמעתי עליהם כל כך הרבה. אני מצפה לעונה מרתקת עם הצלחה ביורוקאפ וכמובן שנרצה להמשיך את מסורת התארים של הקבוצה בזירה המקומית".


המאמן פוטיס קציקאריס: "אני שמח שאוסטין מצטרף אלינו. מדובר בשחקן מוכשר מאוד עם IQ כדורסל מאוד גבוה. הוא יוסיף לנו גובה ועומק בעמדות הפנים. יחד עם זאת, הוא מציג קליעה משובחת מבחוץ. יש לו ניסיון ברמות הגבוהות של הכדורסל והוא עוד חתיכה משמעותית בפאזל לקראת השלמת הסגל".


פוטיס קציקאריס. הסגל הושלם (דני מרון)
פוטיס קציקאריס. הסגל הושלם (דני מרון)


דיי הוא השחקן השלישי שמצטרף הקיץ לאלופת ישראל. האדומים דאגו לשמור על המשכיות כאשר מימשו את האופציות בחוזיהם של שלישיית הגארדים קרטיס ג'רלס, ג'רום דייסון וטרנס קינזי והחתימו מחדש את בר טימור. מוקדם יותר הקיץ צירפו את יוגב אוחיון לקו האחורי העמוס והוסיפו כוח בצבע עם החתמתו של הסנטר אלן אומיץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי