חודשיים לפני פתיחת העונה: הפועל חולון מכרה 2,000 מנויים

הפועל חולון
הפועל חולון | אתר רשמי

אוהדי הקבוצה חוטפים את הכרטיסים לעונה הקרובה, הסגולים יצאו לטורניר הכנה באיטליה

(גודל טקסט)

אוהדי הפועל חולון בטירוף לקראת עונת 2017/18. היום (שישי) הסתיימה מכירת המנויים המוקדמת לעונה הקרובה ועל פי הודעת מועדון נמכרו כ-2,000 מנויים, גידול של 40 אחוזים ביחס לעונה שעברה, כל זאת כשנותרו עדיין כחודשיים עד לפתיחת העונה. כעת ייפתחו המקומות הנותרים למכירה חופשית.

הקבוצה של דן שמיר תשתתף בטורניר הכנה באיטליה אותו תארח אבלינו, שהזמינה את הסגולים. גם טרייסטה וברינדיסי ישתתפו בטורניר. הקבוצה תצא לארץ המגף ב-22 בספטמבר.

בעניין אחר, לקראת שנת ה-70 למועדון התקבלה הסכמה מצד עיריית חולון לקרוא לשני היציעים המרכזיים בהיכל טוטו חולון על שמם של שניים מגדולי המועדון: מיכה שמבן – מייסד המועדון ומאמן הקבוצה הבוגרת בכמה קדנציות – ועופר אשד, מלך הסלים של המועדון בכל הזמנים.

במסגרת פרויקט החממה שהוקם לאחרונה בשיתוף מכבי בת-ים מהליגה הארצית שהפכה להיות קבוצת הבת של הפועל חולון חתמו היום שני שחקנים צעירים. הגארד הראל דדון (19, 1.93), בוגר מחלקת הנוער של הפועל חולון ועידן מהרט, (22, 2.04), שמגיע מאליצור נתניה מהליגה הארצית שם העמיד ממוצעים של 12 נקודות ו-8 ריבאונדים ב-20 דקות למשחק. שלומי הרוש היה זה שהמליץ לצרפו.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי