גלבוע/גליל החתימה את הפאוור פורוורד טיילר סטון

טיילר סטון
טיילר סטון | טוויטר

הרכש החדש של הצפוניים שיחק בעבר ביוון, טורקיה וסין. מנכ"ל הקבוצה: "מדובר בשחקן מגוון שיכול לשחק במספר עמדות"

(גודל טקסט)

הפועל גלבוע/גליל החתימה היום את הפאוור פורוורד טיילור סטון לעונה הבאה. סטון בעל ניסיון אירופאי בטורקיה וביוון מגיע לקבוצה מהצפון לאחר ששיחק בשנה שעברה בצ'יבה ג'טס היפנית, במדיה העמיד ממוצעים של 17.9 נקודות ו-7.2 ריבאונדים למשחק.

סטון העביר את קריירת הקולג'ים שלו במכללת מיזורי ולאחר שלא נבחר בדראפט 2014 יצא לשחק באירופה. תחנתנו הראשונה ביבשת היתה בשיקטאש אך במהלך העונה הוא עבר לדנזילי מהליגה הטורקית השניה. עונה לאחר מכן הוא הצטרף לרת'ימנו היוונית, בה רשם 12.8 נקודות, 6.2 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים.

סטון הוא הזר השלישי שחותם בקבוצה של אריאל בית הלחמי הקיץ לאחר הצרפותם של דיאנג'לו האריסון וזאק ליידי. השלושה מצטרפים לטל קרפלס, בן אלטיט, חואקין שוכמן, יחזקאל סקוורר וספנסר ווייס הישראלים. ארצי פרטי, מנכ"ל גלבוע/גליל התייחס להחתמתה: "סטון הוא שחקן איכותי ומגוון שיכול לשחק במספר עמדות. אנו שמחים שבחר להצטרף למשפחת גלבוע גליל ומאחלים לו בהצלחה".


אלון ספיר חתם לעונה במכבי קריית גת

מכבי קרית גת החתימה את הפורוורד אלון ספיר (22, 2.01) לעונה הקרובה (ואופציה לשנה נוספת).

 
ספיר גדל במחלקת הנוער של חולון ושיחק באקדמיה של איגוד הכדורסל במכון ויינגייט. לאחר סיום גיל הנוער עבר לרוסיה שם שיחק בקבוצת הבת של טריומף מוסקבה בליגה השנייה. לפני שנתיים חזר לחולון ובשנה האחרונה שיחק בהפועל אילת מהליגה הראשונה


ספיר. שיחק שנה אחרת במוסקבה (יח"צ)

.
אלון מצטרף לכרמל בוכמן, עידן פז ואור קורנליוס. עוד צעירים שצפויים להיות חלק מהקבוצה הם עמית זיס ועומר אלעל.

"שמחים לצרף צעיר מוכשר ורעב כמו אלון ומאחלים לו בהצלחה",נאמר בהודעה הרשמית  של קריית גת, "עם ספיר ושחקנים נוספים שישלימו את הסגל בימים הקרובים נהיה קבוצה חזקה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי