אוסטין דיי נחת בישראל: "מתרגש. ירושלים זה המקום הכי טוב בשבילי"

אוסטין דיי
אוסטין דיי | טוויטר

הפורוורד הנוצץ של האלופה מתחיל להתרגל לארץ הקודש: "אני בקבוצה מעולה עם שחקנים נהדרים. היתה לי שיחה מצויינת עם קציקאריס ואני מחכה כבר להתחיל"

(גודל טקסט)
הרכבת האווירית של שחקני הכדורסל שנוחתים בישראל נמשכת, והיום (חמישי) נחת בנתב"ג אחד השחקנים הכי מעניינים שישחק בארץ העונה – פורוורד הפועל ירושלים החדש, אוסטין דיי.


"אני מתרגש", אמר דיי עם יציאתו לאולם מקבלי הפנים, "אני בקבוצה מעולה עם שחקנים נהדרים. מחכה כבר שהעונה תתחיל, בחרתי בהפועל ירושלים כי זה המקום הכי טוב בשבילי. היתה לי שיחה מצויינת עם המאמן, אני מקווה לזכות בתארים ושכולנו נהיה שמחים".



הפורוורד (2.11, 29) הגיע לאלופה מגלאטסראיי, שם שיחק 25 משחקים במסגרת היורוליג ורשם ממוצעים של 8.7 נקודות ו-45% אחוז מחוץ לקשת. בליגה הטורקית רשם דיי מספרים של 10.4 נקודות (39% לשלוש) ו-4.3 ריבאונדים למשחק.


אוסטין דיי בנתב

אוסטין דיי בנתב"ג. מתרגש (הפועל ירושלים)


דיי החל את הקריירה האירופית שלו שנה קודם לכן באיטליה בפזארו שם רשם 21 נקודות בממוצע למשחק. לדיי יש גם היסטוריה בת שש שנים בליגת ה-NBA במדי דטריוט, ממפיס, טורונטו, סן אנטוניו (איתה זכה באליפות) ואטלנטה. הוא נבחר במקום ה-15 בדראפט 2009 לאחר שתי עונות מרשימות בגונזאגה. אביו של אוסטין, דארן, שיחק בעברו בישראל במדי הפועל גליל עליון ומכבי ראשון לציון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי