הפועל ירושלים תקיים משחק הכנה בספרד בראש השנה

ג'רום דייסון
ג'רום דייסון | צילום: הפועל ירושלים - האתר הרשמי

האדומים פתחו את האימונים לקראת העונה הבאה ובספטמבר ימריאו לחמישה משחקים בספרד, אחד מהם מול בילבאו ב-21.9. קציקאריס: "ראיתי את התשוקה של השחקנים לעבוד ולשחק יחד"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים ערכה אתמול (ראשון) את אימון הפתיחה לקראת עונת 2017/18. האדומים החלו את ההכנות לעונה הבאה בסגל חסר מכיוון שחלק מהשחקנים משתתפים ביורובאסקט הקרוב ולא יוכלו להתאמן עם הקבוצה עד סיום הקמפיין. בעקבות כך הקבוצה מהבירה הוסיפה באופן זמני שישה שחקנים ישראלים (רם אליאספור, אבירם זליקוביץ', מיכאל מושקוביץ', אור חי, מירון רוינה ודביר גרינוולד) ושלושה זרים (דבון סדלר, אפם מאז'וקה ודרק ניקס).


מאמן הקבוצה, פוטיס קציקאריס, התייחס לתחילת ההכנות לעונה הבאה עם קבוצתו החדשה: "אני מתרגש להתחיל. לצערי חסרים לנו הרבה שחקנים בסגל וזה לא קל. זה לא פשוט לעבוד עם כמה שחקנים על פילוסופיית המשחק שלנו אבל היה אימון טוב. ראיתי את התשוקה של השחקנים לעבוד ולשחק יחד. אני מקווה שנשתפר ונסתגל לשיטה מיום ליום".





בינתיים הקבוצה קבעה את משחקי האימון שלה עד תחילת העונה. לוח משחקי ההכנה של האדומים כולל שלושה משחקים בארץ נגד מכבי חיפה, בני הרצליה ומכבי ראשל"צ, ולאחר מכן האלופה תמריא לספרד (14-26 ספטמבר) למספר משחקים נגד קבוצות המקומיות. אחד מהם ייערך בערב החג השני של ראש השנה (21.9) במשחק שיפגיש את האדומים מול בילבאו. שלושה ימים לאחר מכן תפגוש האלופה גם את באסקוניה החזקה.


"אנחנו נקבל עד אז את השחקנים הישראלים שיחזרו מהנבחרת", התייחס המאמן לטורניר בספרד, "זה טוב שיהיה לנו טורניר טוב בספרד בו נתמודד מול קבוצות חזקות. לצערי אין לנו מספיק זמן להתאמן כדי לחבר את כל החלקים יחד. אני סומך על חכמת המשחק של השחקנים שלנו ומקווה ומאמין שהם יסתגלו מהר".


Day two of practice, here we go!#YallaHapoelpic.twitter.com/rq9NuSVMyb

— Hapoel Jerusalem B.C (@JerusalemBasket) 28 באוגוסט 2017

 
הצטרפו לעמוד הפייסבוק של רוני כהן – ווינר שוט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי