בודנהולזר: אנחנו מתגעגעים לנבן ספאחיה באטלנטה

מייק בודנהולזר ונבן ספאחיה
מייק בודנהולזר ונבן ספאחיה | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

מאמנה של אטלנטה הוקס הגיע לישראל בעקבות היורובאסקט, ביקר באימון מכבי ת"א: "מכבד את המסורת של המועדון" ופירגן למאמן הקרואטי: "ידען בכל מה שנוגע לכדורסל, הוא יודע לעבוד עם אנשים"

קבוצות: אטלנטה הוקס
(גודל טקסט)

מייק בודנהולזר, מאמנה הראשי של אטלנטה הוקס, התארח היום (ראשון) באימון מכבי תל אביב כדי לבקר את עוזרו בשלוש השנים האחרונות, נבן ספאחיה. בודנהולזר (48) עבד 19 שנים בסן-אנטוניו ספרס צמוד לגרג פופוביץ' האגדי (שגם נמצא בישראל), בעונת 2014 מונה למאמנה הראשי של אטלנטה וזכה ב-2015 בתואר מאמן השנה ב-NBA.

המאמן המוערך התראיין לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "ישראל נהדרת, זו הפעם הראשונה שלי כאן. אני מאוד שמח לראות כאן את נבן, את מכבי ואת היורובאסקט".


העבודה תחת פופוביץ': "התמזל מזלי לעבוד לצידו של פופוביץ' במשך 19 שנים בסן אנטוניו, עם צוות מקצועי נהדר ושחקנים נהדרים. למדתי ממנו כל כך הרבה. אני חושב שבכל הנוגע לאימון, אין טוב ממנו ולכן ניסיתי ללמוד ממנו כל מה שאפשר".

שחרורו של ספאחיה: "זה היה מאוד קשה לאבד את נבן. אני מכבד מאוד את מכבי תל אביב, את המסורת של המועדון, כמו גם את העובדה שהוא אימן כאן בעבר. יצא לו לחוות פיינל-פורים מרגשים עם מכבי ועם האוהדים הנהדרים של המועדון. זו הזדמנות נהדרת עבורו, נתגעגע אליו באטלנטה. אנחנו מתרגשים מכך שהוא כאן עם מכבי".

מייק בודנהולזר.
מייק בודנהולזר. "היה קשה לאבד את ספאחיה" (מכבי ת"א, אתר רשמי)

"אני חושב שנבן הוא ידען בכל מה שנוגע לכדורסל", מפרגן בודנהולזר. "הוא יודע כל כך הרבה על משחק הכדורסל ואפילו יותר על אנשים. הוא היה יקר ערך עבורי לכל אורך הדרך. הוא יודע איך לעבוד עם אנשים – שחקנים ומאמנים. הניסיון שיש לו הוא ייחודי ומיוחד".

הופעותיו של דניס שרודר: "בהחלט, עקבתי אחריו מקרוב. גרמניה פתחה עם שני נצחונות והוא שיחק נהדר, כולי תקווה שאוכל לראות אותו גם היום מול ישראל. הוא שחקן צעיר ומצוין שצפוי לו עתיד מזהיר".

מייק בודנהולזר וצוות האימון של הצהובים (מכבי ת
מייק בודנהולזר וצוות האימון של הצהובים (מכבי ת"א, אתר רשמי)

העתיד של אטלנוה הוקס: "עשינו מספר שינויים והקבוצה שלנו צעירה יותר, אבל העקרונות שהאמנו בהם עד היום ימשיכו להוות חלק מרכזי מהתוכנית שלנו. המטרה היא להמשיך לצמוח ולהשתפר עם הסגל החדש". 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי