אחרי ארבעה חודשים: היועץ יונה ויזנטל עוזב את מכבי ת"א

יונה ויזנטל
יונה ויזנטל | יח"צ

סמנכ"ל התוכן ב-YES לשעבר הגיע בחודש מאי במטרה לייעץ לבעלים. מהמועדון נמסר: "סיים את תקופת ההסכם שלו". אשתקד עזב המנכ"ל חגי בדש אחרי חצי שנה בלבד בתפקיד

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

עושה רושם שבמכבי תל אביב לא מסתפקים רק בשינוי מצבת השחקנים, אחרי שרק איתי שגב נותר בסגל מהעונה שעברה, והצוות המקצועי. היום (חמישי) הודיע המועדון כי היועץ יונה ויזנטל, שהגיע בחודש מאי האחרון, עוזב את תפקידו.

"יונה ויזנטל סיים את תקופת הסכם הייעוץ שלו במכבי תל אביב וימשיך לעיסוקיו האחרים", נמסר ממחזיקת הגביע, "תקופת הייעוץ שהוגדרה מראש הסתיימה, ומכבי ת"א כבר פועלת על פי המלצותיו. אנו מודים לו על שירותיו הטובים". עוד נכתב בהודעה ויזנטל הגיע למכבי ת"א כיועץ לבעלים במטרה לתרום מהידע שלו בנוגע לשינויים ארגוניים ומבניים במועדון. לאחר תקופה בה למד את המערכת, ויזנטל מסר את חוות דעתו בפני הבעלים על המצב הארגוני והשינויים שיש לבצע.

ויזנטל שימש בעבר כסמנכ"ל תוכן ב-YES וכעורך הראשי של רשות השידור. כזכור, גם בעונה שעברה מכבי נפרדה משני אנשים בכירים במערכת תוך זמן קצר. בקיץ שעבר מונה למנכ"ל חגי בדש, דמות בכירה מאוד בשוק ההון, והתפטר אחרי חצי שנה בלבד. בינואר האחרון קודם לתפקיד הסמנכ"ל ירון טלפז, ששימש את כחלק ממערך ההסברה בקבוצה. גם טלפז עזב במאי האחרון לאור הקיצוצים שערכו בקבוצה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי