דני אבדיה חתם במכבי תל אביב וישחק במקביל בנוער ובבוגרים

דני אבדיה
דני אבדיה | אתר רשמי

הכשרון הצעיר שכיכב הקיץ בנבחרת הקדטים ימשיך מקבוצת הנערים הצהובה ויחזק את הסגל של נבן ספאחיה, שאמר: "בטוח שהאימונים והמשחקים עם הבוגרים יעזרו לו". וגם: מספרי הגופיות

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב צירפה עוד שחקן, כשהפעם מדובר במחשבה לטווח הארוך. דני אבדיה הצעיר והמגוון, כוכב נבחרת הקדטים, חתם על חוזה בקבוצה הבוגרת ויעבה את הסגל הרחב. הוא השחקן ה-12 שמצטרף לסגל של הצהובים שהכריזו על בניה מחדש.

אבדיה (16.5, 2.00) , בנו של שחקן העבר זופר אבדיה, אשר נחשב לפרוייקט הדגל של המועדון, שימש כרכזה של קבוצת הנערים של מכבי תל אביב בעונה החולפת, ובאליפות אירופה הקיץ העמיד ממוצעים מרשימים של 15.3 נקודות, 12.6 ריבאונדים, 5.3 אסיסטים, 2.1 חטיפות וחסימה למשחק. הוא יהיה חלק מסגל קבוצת הנוער והבוגרים במקביל.

התכנון של הצוות המקצועי הוא שהשחקן ישתפר וישתפשף כחלק מהאימונים שיערוך עם הקבוצה, אך לא ברור עדיין אם יזכה להשתתף במשחקיה בליגת העל. המאמן, נבן ספאחיה סיפר: "דני שחקן צעיר ומאוד מוכשר, וחשוב לציין שהתרשמתי לטובה גם מהאופי שלו. אני בטוח שההצטרפות שלו בגיל כה צעיר לאימונים ומשחקים עם הקבוצה הבוגרת תעזור לו מאוד ותפתח אותו עוד יותר".

אבדיה הקיץבמדי הקדטים. כשרון ענק
אבדיה הקיץבמדי הקדטים. כשרון ענק (פיב"א)

במקביל, לקראת משחק האימון הראשון בשבת באילת (20:30), בחרו שחקניה החדשים של מכבי את מספרי הגופיות: יובל זוסמן בחר לשחק עם המספר 50, איתו כיכב בנבחרת העתודה בקיץ האחרון. פייר ג'קסון ישחק עם המספר שליווה אותו רוב הקריירה, 55. מספרים נוספים שמעולם לא היו במכבי: ג'ונה בולדן ישחק עם 43 וארט פרחוסקי עם 45. נוריס קול בחר ב-30, המספר איתו זכה בשתי אליפויות NBA עם מיאמי. כארם משעור נשאר עם 4, איתי שגב החליף מספר ל-18. מספר 1 שייך לדשון תומאס, המלווה אותו מימי הקולג'. אלכס טיוס ישחק עם 9 על הגב, בדיוק כמו בקדנציה הקודמת שלו במכבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי