יותם הלפרין: "אני מרגיש שהפועל ירושלים חלק מגופי"

יותם הלפרין. הפועל ירושלים
יותם הלפרין. הפועל ירושלים | אתר רשמי

אלופת ישראל קיימה ראשון העונה, אליו הגיעו כל שחקני נבחרת ישראל של הקבוצה. הגארד הישראלי: "מתחילים עונה חדשה אבל השאיפות אותן שאיפות". בקרוב יוחלט היכן ישודרו משחקי היורוקאפ

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים קיימה הערב (שלישי) אימון ראשון לעונה, עם חמשת שחקני נבחרת ישראל שהצטרפו לאימונים: ליאור אליהו, יותם הלפרין, יוגב אוחיון, בר טימור וריצ'ארד האוול. החמישה הצטרפו לאחר שקיבלו שבוע מנוחה מאז ההדחה המוקדמת מהיורובאסקט.

ביום חמישי תמריא הקבוצה לספרד לסדרת משחקי הכנה. מי שככל הנראה לא יצטרף לנסיעה הוא טרנס קינסי, שסובל מפציעה ויישאר לטיפולים בארץ.

"כיף מאוד לחזור הביתה, לראות את החברים ואת הצבע האדום", אמר יותם הלפרין, מהוותיקים בסגל. "לא חשבתי שאגיע לשנה החמישית שלי פה, שזה יעבור כל כך מהר, אני מרגיש שזה כבר חלק מגופי. אנחנו מתחילים עונה חדשה והשאיפות הן אותן שאיפות. יש פה קבוצה חדשה-ישנה, מאמנים חדשים-ישנים והמטרה היא להתקדם לאט לאט וללמוד אחד את השני. יהיו קשיים ויהיו דברים טובים ואנחנו נצליח בסופו של דבר".

כמו כן, במועדון ממתינים להודעת היורוליג לגבי זהות הגוף המשדר בעונה הקרובה. העונה החליטו ביורוליג שחברת IMG תמכור את זכויות השידור ליורוקאפ בצורה מרוכזת, בדומה למה שנעשה ביורוליג, וזאת בניגוד למה שהיה נהוג עד היום – שהקבוצות החזיקו בזכויות השידור ובחרו בגוף המשדר. נראה כי בקרוב יוחלט מי יהיה הגוף המשדר בעונה הבאה.

יוגב אוחיון מוכן לעונה החדשה (הפועל ירושלים, אתר רשמי)
יוגב אוחיון מוכן לעונה החדשה (הפועל ירושלים, אתר רשמי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי