הכנה: 87:88 להפועל תל אביב על נס ציונה

לימונד. מודעים לחלוטין לחשיבות המשחק
לימונד. מודעים לחלוטין לחשיבות המשחק | צילום: אודי ציטיאט

האדומים עלו לגמר טורניר אילת שם יפגשו את אשדוד או אילת. מנקו וגינת קלעו 16 כ"א. נהריה - בני הרצליה 78:80

(גודל טקסט)
 הפועל תל אביב ניצחה הערב (חמישי) את עירוני נס ציונה 87:88 במסגרת חצי גמר הטורניר באילת ע"ש אודי סגל. בגמר תחכה להם המנצחת במפגש בין מכבי אשדוד והפועל אילת.


האדומים הופיעו למשחק בסגל חסר, ללא ג'ף אלן שחתם מוקדם יותר השבוע, וכשחסר להם זר נוסף שטרם חתם. מנגד, מאט האוורד שב לשחק ורשם תרומה נאה כשקלע בספרות כפולות. צמד הפורוורדים הצעירים של הקבוצה, רפי מנקו ותומר גינת, בלטו מעל כולם עם 16 נקודות כ"א כשמקי מיד אחריהם עם 14 משלו.




קלעו להפועל תל אביב: רפי מנקו ותומר גינת 16 כ"א, טיי מקי 14, דניאל איידן ומאט הווארד 12 כ"א, אדריאן בנקס 10, אייל שולמן ורביב לימונד 4 כ"א. 


עירוני נהריה – בני הרצליה 78:80 

במשחק נוסף שהתקיים הערב גברה עירוני נהריה 78:80 על בני הרצליה. הקבוצה של אריק אלפסי נהנתה מיכולת טובה של קורי וובסטר ואלכס יאנג שקלעו יותר ממחצית מסך הנקודות של נהריה. הקבוצה מהצפון שיחקה ללא הסנטר עוסמאן דרמה שנחת רק היום בנתב"ג ולא התלבש להתמודדות. 


קלעו לנהריה: אלכס יאנג 21, קורי וובסטר 20, דנזל ליווינגסטון 6, יפתח זיו 10, זיו בן צבי 9, יונתן שולדבראנד 7, יריב עמירם ואיגור נסטרנקו  2 כ"א. 


"ידענו שלא יהיה משחק כמו שהיה בהרצליה", אמר אריק אלפסי בסיום, "היה לנו חשוב להכניס את יפתח לעניינים. אפשר ללמוד הרבה על המשחק והדקות האחרונות. אני שמח על הדרך, בייחוד הירידות ועליות שהשחקנים גילו. הסנטר החדש דרמה נחת היום וגם אותו נצטרך להכניס לתלם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי