מחר: קציקאריס נגד האקסית. אוסטין דיי: "יש הרבה פוטנציאל"

הפועל ירושלים
הפועל ירושלים | אתר רשמי

בהפועל ירושלים מרוצים מהשיפור שהקבוצה מציגה לאחר הניצחון על סראגוסה. המאמן: "היו לנו רגעים בהתקפה שכך דמיינתי שנוכל לשחק, אהבתי איך ששיחקנו הפעם". כעת תפנה הקבוצה למשחק נגד בילבאו

(גודל טקסט)
הפועל ירושלים רשמה אמש (שלישי) את ניצחונה הראשון במחנה ההכנה שלה בספרד, לאחר שגברה 70:81 על סראגוסה. בירושלים מרוצים מהשיפור שהקבוצה מציגה, בדגש על הצד ההגנתי, כשהספרדים נעצרו אמש על 70 נקודות בלבד לאחר שהאורחים ספגו מעל מאה נקודות במשחק ההכנה הראשון מול אסטודיאנטס.


בניגוד למשחקים הקודמים ירושלים שלטה גם בקצב המשחק והובילה ביתרון נאה שצומצם רק ברבע האחרון אחרי שפוטיס קציקאריס העניק דקות לשחקני המשנה, רם אליאספור ומיכאל מושקוביץ', שמלווים את הקבוצה במחנה.



"אנו משחקים טוב יותר ממשחק למשחק", אמר אוסטין דיי שבלט עם 13 נקודות ויכולת טובה בדקות שבילה על הפרקט, "אנחנו משתפרים מאוד בהתקפה, ובעיקר בהגנה, ואנחנו מאוד אקטיביים. ברבע הרביעי היו לנו בעיות בגלל ההובלה והאיבודים, אבל אני חושב שאנחנו משתפרים כקבוצה ויש לנו הרבה פוטנציאל".

The hard work and preparation continues #YallaHapoel#SpainTourpic.twitter.com/vFqn5Y6Lo5

— Hapoel Jerusalem B.C (@JerusalemBasket) September 18, 2017

"המטרה שלנו בטורניר הזה היא להשתפר ממשחק למשחק", הוסיף קציקאריס ששמח מגרף השיפור, "היו לנו יותר דקות טובות כקבוצה, ניסינו לשחק יחד כל הזמן. שיחקנו הפעם טוב יותר מהמשחק הקודם ומאוד אהבתי את זה. זו המטרה שלנו, מה שאנחנו רוצים לעשות במשחקים האלה בספרד – שיהיו לנו עוד דקות איכותיות, להמשיך באינטנסיביות ההגנתית וכמובן לעבוד על החולשות שלנו והדברים שאנחנו לא מבצעים נכון ומצריכים שיפור".


"המשחק הזה היה מבחן טוב", ניתח המאמן, "סראגוסה קבוצה מאוד פיזית ששיחקה כבר שבעה משחקי אימון כך שהם בקצב טוב יותר מאיתנו. עשינו עבודה טובה מאוד בהגנה, ובהתקפה היו לנו רגעים טובים שכך דמיינתי שנוכל לשחק. כמובן שיש לנו עוד מה לשפר במשחק שלנו, אבל זה בסדר בגלל שאנחנו רק שבוע יחד בסגל מלא. זה היה מבחן מאוד חיובי ואנחנו מחכים למשחק הבא שלנו". המשחק הבא של הפועל ירושלים יתקיים כבר מחר (חמישי) כשקציקאריס יפגוש את האקסית שלו, בילבאו, בה רשם את פריצתו כמאמן. לאחר מכן האדומים מהבירה יסיימו את המחנה עם משחק קשה מול באסקוניה, לה הפסידו כבר השבוע כשהיא בסגל חסר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי