טל דן: טראמפ צריך להתעסק בנושאים מדיניים ולעזוב את השחקנים

טל דן
טל דן | אתר רשמי

עירוני נס ציונה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת העונה והקפטן תקף את נשיא ארה"ב: "זה נוגע גם לנו". זילברשטיין: "השנה תראו קבוצה מחויבת ששמה הכל על המגרש בכל רגע נתון"

(גודל טקסט)

עירוני נס ציונה קיימה היום (שני) מסיבת עיתונאים חגיגית לפתיחת העונה עם ראשי הקבוצה והצוות המקצועי. העולה החדשה-ישנה לליגת העל שמרה על המשכיות בגזרת הישראלים שעזרו לה לחזור לליגה הראשונה והוסיפה אליהם את אלישי כדיר ונאור שרון.

רשימת הזרים שנחתו בקבוצה של נדב זילברשטיין כוללת את גארי בראון, ג'רון ג'ונסון, דקוואן קוק, טאליב זאנה וג'רמין בייל שהגיע בחוזה זמני עד חזרתו למגרשים של קוק שנפצע. בנוסף הקבוצה החתימה את המתאזרח ג'וג'ו פלאס שצפוי לשחק גם בליגה הלאומית במסגרת חוק הכרטיס הכפול.

"עברנו הרבה עליות וירידות בשנתיים האחרונות", פתח היו"ר יניב מזרחי, "זה היה מסע מאוד מאתגר אבל היה לנו חשוב מאוד לעלות בחזרה לליגה בשנה שעברה ואני גאה ושמח שהצלחנו לעשות את זה. בפעם האחרונה שעלינו לליגת העל אמרנו שנהיה משב רוח מרענן, ואני בטוח שהשנה נעשה דברים לא פחות יפים. המטרה שלנו לשנה הבאה היא לשמור על יציבות. אנחנו רוצים לתקוע יתד בליגת העל ואחרי זה לראות איך אנחנו מתקדמים הלאה".

מי שהפתיע במהלך המסע"ת היה הקפטן טל דן שניצל את ההזדמנות כדי להצטרף לעימות הספורטאים בארה"ב עם הנשיא טראמפ: "קודם כל אני רוצה להגיד שטראמפ חייב להתעסק בנושאים המדיניים ולעזוב את השחקנים בשקט, זה נוגע גם לנו". על הקבוצה הוסיף הפורוורד: "אני בטוח שהשנה מי שיבוא לאולם שלנו יראה קבוצה מחויבת, לוחמת ורעבה שרוצה להצליח".

נדב זילברשטיין. תהיה לו קבוצה מחויבת (דני מרון)
נדב זילברשטיין. תהיה לו קבוצה מחויבת (דני מרון)

המאמן נדב זילברשטיין הוסיף: "אני מתחייב שהשנה תראו קבוצה שמחזירה אהבה לעיר שתומכת בה, קבוצה שמחויבת ושמה הכל על המגרש בכל רגע נתון. עברנו קיץ ארוך מאוד והיה לנו חשוב להביא אנשים שאפשר להצליח איתם. אנחנו עוד בתחילתו של התהליך לבנות את הזהות שלנו כקבוצה אבל מה שבטוח זה שבכל רגע נתון אנשים יעשו פה הכל בשביל להצליח בשביל העיר והקהילה. המטרה שלנו היא לבנות תמהיל שחקנים שמתאימים לשחק ביחד ולהביא תוצאות. בתוך התמהיל הזה, וזה תקף לישראלים ולזרים, צריך להביא שחקנים עם ניסיון לצד שחקנים רעבים. חלקם עונה להגדרה הראשונה וחלקם לשנייה. השחקנים שלנו מאוד מחויבים להזדמנות שהם קיבלו".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי