פרי: טעינו כשלא נרשמנו לאירופה. ברנר: בטוח שנתחבר

מכבי ראשון לציון
מכבי ראשון לציון | עודד קרני, מנהלת הליגה

יו"ר מכבי ראשון לציון ברגע של כנות במסע"ת לכבוד פתיחת העונה: "קיבלנו רגליים קרות", המאמן לא הקטין ציפיות: "צריכים להיות בשישייה הראשונה"

(גודל טקסט)
רגע לפני שהיא פוגעת את הפועל תל אביב בגביע ווינר, מכבי ראשון לציון ערכה היום מסיבת עיתונאים לפתיחת עונת 2017/18. בה נכחו ראשי הקבוצה. המועדון מעיר היין השאיר את שמוליק ברנר בעמדת המאמן ושמר על המשכיות בסגל הישראלי, אליו צורף יניב סולומון שמגיע אחרי עונה נהדרת בליגה הלאומית. בנוסף החתימו הכתומים את הזרים דרו קרופורד, ג'ייסון סיגרס, מארק טולפסן וג'ראלד בברלי. האחרון חתום על חוזה זמני ועשוי לעזוב בקרוב.



יושב ראש המועדון יצחק פרי אמר: "יש לנו סגל צעיר עם הרבה שחקני נוער ושחקנים עם פוטנציאל. תפקיד המאמן והשחקנים הוותיקים לקחת את הקבוצה הזאת. ייקח קצת זמן ולא יקחו אליפות ביום אחד, אבל המטרות של הקבוצה זה להיות בצמרת ולהביא כבוד ונחת למועדונים והאוהדים. אנחנו שלושים שנה בליגת העל ואנחנו מועדון שרוצה לשמור על התקציב שלו. החלטנו השנה, וזו גם אחת הסיבות שהחלטנו לא להשתתף באירופה, לעשות איזושהי ירידה. אני לא חושב שאנחנו נופלים מהקבוצות שהעמדנו בשנים הקודמות. אני חושב שפרט למכבי ת"א וירושלים שמעל הליגה, כל עשר הקבוצות האחרות נמצאות באותו מצב. מכבי ראשון לציון לא נופלת מקבוצה אחרת בליגה וגם לא יותר טובה. אני לא חושב שירדנו ברמה לעומת השנים האחרונות. מטרות? מכבי ראשון צריכה להתמקם בסיום העונה הרגילה במקומות 6-4".




ההחלטה לא להשתתף במפעלים האירופיים אחרי שנתיים בתחרויות של פיב"א: "מכבי ראשון לציון לקחה החלטה לא נכונה כשפרשה מאירופה. ההחלטה הייתה מבוססת על שני דברים – ההערכה התקציבית שלנו לעמוד בנושא הזה כי אירופה עולה כסף ולא מביאה כסף. ההערכה השנייה הייתה כשראינו את השינויים בשחקנים בסגל ועשינו איזושהי הערכה על היכולת שלנו לעמוד מול קבוצות שמתחזקות בליגת האלופות. שני הדברים האלה גרמו לרגליים קרות. התקבלה החלטה לא להשתתף השנה במסגרת של ליגה האלופות שלטעמי הייתה מוטעית".


חילופי המאמנים תוך כדי שתי העונות האחרונות: "יש דברים שנעשים, אני לא חושב שטוב להחליף מאמן באמצע העונה. אני חושב שיש רגעים שאומרים נקריב את העונה הזאת או שנעשה איזה מהלך שייתן לנו סיכוי. בשנתיים האחרונות החלפנו את שרון דרוקר ולקחנו אליפות והשנה כאב לנו עם אריק שיבק והחלטנו שהוא עוזב. היה כואב להחליף מאמן שהביא לנו אליפות אבל גם במקרה הזה הצלחנו. האם זה כיף לי? לא. האם אעשה את זה שוב לטובת הקבוצה? כן". 


שמוליק ברנר (דני מרון)שמוליק ברנר. "הבאנו שחקנים צעירים עם פוטנציאל" (עודד קני, מנהלת הליגה)


המאמן שמוליק ברנר המשיך באותו הקו: "אני שמח לפתוח את העונה כמאמן הקבוצה. יש לנו קבוצה חדשה עם הרבה כישרון, תהיה קבוצה מעניינת. כימיה זה דבר שלוקח זמן וחיבור זה דבר שלוקח תקופה מסויימת. אני בטוח שנעשה את זה בצורה טובה ומקווה מאוד שבהקדם. הבאנו שחקנים צעירים עם פוטנציאל ופחות שחקנים מוכחים, וזה נבע מאילוצים. אנחנו לא נקטין ציפיות, אנחנו צריכים להיות בשישייה הראשונה שלנו. אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף בכושר טוב, אבל אני חושב שנכון להסתכל על זה שלב שלב". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי