דני פרנקו: יש יותר מחצי כוס מלאה בקבוצה שלנו

דני פרנקו
דני פרנקו | לירון מולדובן

מאמנה של האדומים היה מרוצה מהיכולת של חניכיו: "אנחנו יכולים לשחק טוב יותר ממה ששיחקנו היום". בצד הצהוב מתנחמים בשיפור במצבו הרפואי של קול, קיין וג'קסון עדיין תחת מעקב. אוהדי הפועל קיללו את רגב פנאן

(גודל טקסט)

בתום קאמבק ענק, מכבי תל אביב ניצחה את הפועל תל אביב 80:81 ברבע גמר גביע ווינר. הצהובים לא הפגינו משחק טוב בלשון המעטה, אך יכולים להיות מרוצים מהחזרה למשחק ובעיקר מסל הניצחון של ארט פרחוסקי. מנגד, האדומים יכולים להצטער על איבוד יתרון של 16 נקודות, אבל מתנחמים בכך שעם ספסל קצר הצליחו להפגין משחק נהדר ולהסתכל ליריבה העירונית בעיניים.

המאמן החדש של הפועל ת"א, דני פרנקו, סיכם את המשחק:"יש לנו קבוצה שאוהבת לשחק ביחד, ויכולה לשחק טוב יותר ממה ששיחקה היום. יש יותר מחצי כוס מלאה בקבוצה שלנו".

נבן ספאחיה לא היה מרוצה מהיכולת של חניכיו בתום המשחק, אך היה שמח כשהתעדכן על מצבו של נוריס קול, שהחל באימונים אישיים וצפוי לחזור עד סוף השבוע. דיאנדרה קיין סובל מחבלה בשריר ורק בעוד מספר ימים תתברר חומרת פציעתו. גם פייר ג'קסון, שסובל מצוואר תפוס ולכן לא שיחק הערב, נמצא במעקב.

ארגון האולטראס של הפועל ת"א החרים את המשחק, אך מספר אוהדים אדומים כן נכחו במגרש. אותם אוהדים קיללו את מאמן הכושר של מכבי ת"א, רגב פנאן, כשהאחרון ירד אל חדר ההלבשה. 

נבן ספאחיה. עבודה רבה לפניו (לירון מולודובן)
נבן ספאחיה. עבודה רבה לפניו (לירון מולודובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי