קול וג'קסון ישובו לאימונים, זוסמן: "המשחק הכי חשוב שלנו עד כה"

זוסמן
זוסמן | לירון מולדובן

במכבי ת"א מעודדים אחרי הקאמבק בדרבי וגם עם הכשירות המסתמנת של שחקני הרכש. הישראלי המבטיח: "שמח לנצל את ההזדמנות שקיבלתי, ניצחנו בזכות אגרסיביות"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב רשמה אמש (ראשון) קאמבק מרשים כשחזרה מפיגור 16 ל-80:81 על הפועל תל אביב ברבע גמר גביע ווינר. הצהובים פיגרו ברבע הראשון 30:14 לאחר פתיחה חלשה במיוחד ורכות הגנתית, אך הצליחו לנגוס בפער עד להפסקה אליה ירדו בפיגור מינימלי. המחצית השניה המשיכה עם אגרסיביות ולא מעט עצבים מצד שתי הקבוצות שנלחמו על הפרקט, אך פעולות טובות בסיום של ג'ון דיברתולומיאו ודשון תומאס הבטיחו לצהובים את הניצחון.

הגארד המתאזרח בלט לטובה עם 16 נקודות ושישה אסיסטים כשנדרש לשחק בעמדת הרכז בשל מכת הפציעות שפקדה את הגארדים בימים האחרונים. שעה לפני ההתמודדות הודיעו הצהובים כי פייר ג'קסון סובל משריר תפוס בצוואר ולא ישחק וכעת הוא במעקב רפואי. ג'קסון מצטרף לדיאנדרה קיין שעבר בדיקת אולטרה סאונד ששללה קרע בברך בעקבות חבלה שספג באיזור, אך הוא סובל מכאבים ואמור לשוב רק בעוד מספר ימים. הבשורה הטובה הגיעה מכיוונו של נוריס קול שמתחיל אימונים אישיים וצפוי לחזור עד סוף השבוע ולעמוד לרשות הצוות המקצועי לפתיחת העונה.

שחקן נוסף שבלט לטובה היה יובל זוסמן שממשיך לקבל קרדיט מספאחיה והשיב לו עם 13 נקודות וקור רוח מחוץ לקשת. "זה היה המשחק הכי חשוב שלנו בינתיים ואני שמח שניצחנו אותו", אמר הכישרון הישראלי בסיום, "ניצחנו בזכות הרבה אגרסיביות בחצי השני ובזכות כך שלא וויתרנו למרות שהתחלנו בצורה לא טובה. למרות שהם שלטו יותר בכדורים האבודים נשארנו יחד ושיחקנו כקבוצה".

"אני שמח שניצלתי את ההזדמנות שקיבלתי", הוסיף זוסמן, "אמשיך לעבוד קשה, להישאר צנוע ולהשתפר מיום ליום. הייתי מופתע בחודש הראשון מהאגרסיביות והאינטנסיביות בקבוצה. אני אולי לא מעכל עוד שאני משחק כאן בתפקיד מרכזי. אני שמח שאני פה ואמשיך לעבוד קשה כדי להוכיח שאני נמצא במקום הנכון".

קאמבק ראשון לעונה (לירון מולדובן) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי