בבכורה של קציקאריס: נהריה הדיחה את הפועל ירושלים

שחקני הפועל ירושלים
שחקני הפועל ירושלים | עדי אבישי

דרמת ענק ברבע גמר גביע ווינר, כשהאלופה נכנעה 87:84 לקבוצה הנחושה של אלפסי. נהריה מחקה יתרון מבטיח בזכות מחצית שנייה מדהימה של וובסטר ויאנג

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)
הפועל ירושלים הודחה הערב (חמישי) ברבע גמר גביע ווינר מול הפועל נהריה, בתום דרמת ענק. האלופה קיוותה לפתוח את עידן פוציס קציקאריס בצורה טובה אבל מחצית שנייה חסרת תקדים של הצפוניים הותירה אותה עם חומר משמעותי למחשבה. הקבוצה מהבירה פתחה בצורה מסחררת את המשחק, החזיקה ביתרון דו מספרי אבל קריסה במחצית השנייה הובילה אותה להדחה מביכה.


הנפילה הגיע ברבע השלישי, אז נהריה עלתה ליתרון ראשון במשחק בראשותם של קורי וובסטר (26 נקודות) ואלכס יאנג (23 נקודות) הנהדרים. גם איבוד עשתונות מצדו של יונתן שולדבראנד לא עצרה את המומנטום מול ההפקרות ההגנתית של הפועל ירושלים.




גם בהתקפה האלופה לא פגעה וברבע השלישי היא קלעה רק 12 נקודות. ריצ'ארד האוול בלט אצל האלופה יחד עם קרטיס ג'רלס כאשר גם הבכורה המחודשת של יוגב אוחיון וסטארטוס פרפרוגלו (הופעת בכורה פושרת) היא לא משהו שבירושלים ירצו לזכור, במיוחד כשהיא מאבדת את התואר הראשון של העונה. 



בכורה מחודשת. אוחיון (עדי אבישי)  

קלעו להפועל ירושלים: קרטיס ג'רלס 16, ג'רום דייסון 14, ריצ'ארד האוול 13, אוסטין דיי 11, ליאור אליהו 9, בר טימור 8, אלן אומיץ' 5, יותם הלפרין 3. 

עירוני נהריה: קורי וובסטר 26, אלכס יאנג 23, יהונתן שולדבראנד 10, עוסמאן דארמה וסטו דגלאס 7 כ"א, איגור נסטרנקו ודנזל ליבינגסטון 6 כ"א. 





 

מהלך המשחק: 
קרטיס ג'רלס, יוגב אוחיון, ג'רום דייסון, אוסטין דיי וריצ'ארד האוול פתחו בחמישייה של הפועל ירושלים. 
קורי וובסטר, יפתח זיו, אלכס יאנג, יהונתן שולדבראנד ועוסמאן דראמה עלו אצל אלפסי. הפתיחה הייתה שייכת לאדומים. דייסון וג'רלס הריצו את האלופה ליתרון 1:7. שש נקודות של וובסטר הצליחו לשמור את הסגולים קרובים אחרי שש דקות. 



פותח עוד עונה באדום. טימור (עדי אבישי)
 



בכורה. קציקאריס (עדי אבישי)
 


פרפרוגלו עלה לראשונה במדי ירושלים שתי דקות לסיום הרבע הראשון. פסק זמן של קציקאריס עצר הזדמנות של נהריה לקזז את הפער, 20:26 לירושלים בסיום הרבע הראשון. אליהו המשיך את הדהירה של ירושלים וקבע יתרון 12 (20:32) שתי דקות בתוך הרבע השני. יאנג איפס את הידית, והצליח לקזז את הפער לשש בלבד (37:31) ארבע דקות לסיום הרבע השני. הלפרין נענה לאתגר, ניצל את הצבע הפרוץ של נהריה ועם סל ועבירה החזיר את היתרון המבטיח של האלופה. דיי פספס הזדמנות לייצר יתרון 10, 40:48 לירושלים במחצית. נהריה פתחה את הרבע השלישי עם ניסיונות למזער נזקים כדי להישאר צמודה, אך כעס מצדו של שולדבראנד, שירד להירגע על הספסל, עצר את המומנטום שלה. שלוש דקות לסיום הרבע, נהריה עלתה ליתרון ראשון במשחק 56:58 והכניסה את האלופה להלם. שלשה של דיי החזירה את היתרון לירושלים בסיום הרבע, 60:62.  


הרבע הרביעי נפתח עם סל חשוב של דגלאס, שהחזיר את היתרון לנהריה. חטיפה של יאנג ואסיסט לשולדבראנד הגדילה את הפער והובילה את קציקאריס להזעיק פסק זמן. האוול איבד כדור קריטי ורק הגביר את הלחץ אצל האלופה, חמש דקות לסיום. ירושלים המשיכה לאבד את העשתונות, אך עבירה של ליבינגסטון דקה לסיום הפיחה באלופה תקווה. ג'רלס ירה שלשה עם המון אופי וקיזז את הפער לשש נקודות בלבד (83:77), פחות מדקה לסיום. נהריה איבדה כדור קריטי, זיו ביצע עבירה 12.8 שניות לסיום והחזיר את הכדור לאלופה, שאיבדה את הראש ותואר ראשון העונה.  
 

פתח נהדר. ג'רלס (עדי אבישי) 


היה צריך להירגע. שולדבראנד (עדי אבישי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי